documenten openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

abroeren

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2003
Mijn PC heeft Windows Vista Premium.

Als ik documenten open dan verschijnt er een blanco scherm met onderin op de balk de tekst Windows verkenner.

Ditzelfde geld ook voor mijn afbeeldingen en muziek.

Als ik de PC opnieuw opstart werkt mijn afbeeldingen en mijn muziek wel perfect maar zodra ik Documenten heb geprobeerd te openen treed het probleem op.

ik had je vraag 2 keer moeten lezen om het door te hebben maar ik denk dat ik het nu snap :P

Heb je dan al eens gescand op virussen en spyware? voor spyware kan je dit gebruiken

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
Als ik documenten open gaat er bovenin nog steeds de groene balk lopen, laat ik deze doorlopen dan werkt er vervolgens- mijn afbeeldingen en mijn muziek niet meer.(opent geen mappen) er verschijnt dan alleen een blanco beeld met onderaan de naam -verkenner-
Ook de Start-knop werkt dan niet meer.
Indexeren uitschakelen weet ik niet hoe dat moet, dus weet ik ook niet of dat helpt.

op virussen dan ook al eens gescand?

sp1 al geinstalleerd?
indexeren uitschakelen kan je in het configuratiescherm bij opties voor indexeren(klassieke weergave)
dan moet je voor wijzigen kiezen en dan zou ik het vinkje bij gebruikers weghalen.
toepassen klikken en dan OK

start nog eens opnieuw op na dit gedaan te hebben, nog steeds hetzelfde probleem?

Heb op virussen gescand
heb sp1 geinstalleerd
Heb bij indexeren wijzigen v-tje bij gebruiker weggehaald, maar nog steeds zonder resultaat.

stonden er bij jou nog andere dingen aangevinkt misschien dat gewoon gebruiker?
virussen en spyware hé?
een link had ik in 1 van men vorige post gezet...

dan zou ik eens beginnen met commands.

je opent de opdrachtprompt als administrator (rechterklikken - uitvoeren als administrator)

dan typ je eerst eens dit:

-chkdsk /f

wannneer dat afgelopen is en waarschijnlijk je pc is opnieuw opgestart ook eens dit:

-sfc /scannow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan