Documenten opent standaard met details

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, maar waarom plaats je niet gewoon een bericht en voeg je de afbeeldingen bij ? Nu moest ik eerst een docx gaan downloaden.......
 
antwoord

Wegens onkunde van mijn kant het was de eerste keer dat ik een vraag wilde stellen , en dat gaat nu heel anders dan voorheen maar ik ben er nog steeds niet uit. maar toch dank voor deze reactie.
 
De kans dat je geholpen wordt is aanzienlijk kleiner, als men eerst een document moet downloaden. Wij als helpers lopen zo ook het risico om virussen binnen te halen!
 
Je hebt aangeklikt D1-P1(D: )
Daaronder is aangeklikt 'Beheer'
Van Beheer ga je nu naar 'Beeld' en klikt dit aan,
dan ontrolt zich een groot aantal mogelijkheden om de inhoud van de map vorm te geven.
Je gaat nu met de muis over de mogelijkheden, je hoeft niet aan te klikken, de mogelijkheden laten zcih zien. Je kiest dan de gewenste weergave van de map.
Ik gebruik ook vaak de aanpassing van de sorteervolgorde. b.v. bij download staat altijd het nieuwste bestand bovenaan (of onderaan).

Gebruik ook het vraagtekentje rechts boven in de map, dit leid je ook naar meer informatie over je wensen

Hoop dat dit het een en ander verduidelijkt.
 
Laatst bewerkt:
Windows 8.1

Sorry ik heb alles gedaan in de volgorde zoals beschreven staat, maar hij komt uiteindelijk wel waar ik wil maar als ik dan kijk D1-P1 (D) staat hij nog steeds op Details, maar ik wil dat als ik ga kijken dat hij dan met lijst staat en begint, want ik wil dat niet zien al die gegevens (datums en Bestandsmap) het werk iedere keer hup naar Details is teveel tijd verloren voor niets. Ik hoop dat je dit zo beter begrijpt wat ik bedoel. J.Buijtendijk

PS. de letters D1-P1 (D) dit is de Harddisk deze is zo vanaf het begin zo geformatteerd waar ik hem gekocht heb op de D schijf daar werk ik mee.
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik zelf werk met Classic Shell heb ik een gast opgestart en de situatie daar weergegeven zoals in je voorbeeld.
En zie het werkt daar precies als ik omschreven heb. d.w.z. een map die op een bepaalde wijze ingesteld is komt ook weer zo terug.
Ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen. Ik blijf zoeken.
 
Ik heb vanmorgen nog even het volgende geprobeerd en dat moet je probleem oplossen.
Je opent een map b.v. 'documenten'
Je klikt op 'Beeld' bovenin
Je stelt je map in zodat deze je bevalt
Je gaat naar 'Opties' uiterst rechts, er opent zich nu een venster 'mapopties'
Klik op de tab 'Weergave'
Klik nu op 'Op mappen toepassen'
Nu zouden alle andere mappen ook de gekozen uitvoering moeten tonen.
Ik hoop dat het lukt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan