Documenten overzetten mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankk1991

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Hallo,

ik heb een probleem met m'n laptop. Sinds een paar maanden deed hij een beetje moeilijk om op te starten, ik kreeg vaak als foutmelding: "Windows kon niet goed worden gestart." waarna ik uit 4 mogelijkheden kon kiezen en hij het na meerdere malen toch wel een keer deed. Nu doet hij het echter niet meer :shocked:. Wat ik ook doe, hij blijft maar opnieuw opstarten. Er staan heel wat belangrijke documenten op die ik nu op een andere computer wil hebben, we maken gebruik van een netwerk maar ook hiermee kan ik niet in m'n laptop komen.

Heeft iemand misschien een tip of idee hoe ik weer in mijn documenten kan komen en deze op een andere computer kan zetten? Heeeel erg bedankt

Frank

Windows CD erin en kijken of je zo op kan starten. Dan de documenten kopieren.

Of anders de harde schijf in een andere PC hangen en kijken wat je kan redden

En vaker backups maken zodat het probleem binnen de perken blijft :eek:

Ron

Je kunt de harde schijf uit de laptop halen en met de juiste kabels in de PC hangen. Ik heb hier zelf 1 ervaring mee en dat is al jaren geleden moet ik meteen bekennen. Maar het lijkt me dat je met de juiste kabels een eind kan komen. Let wel, IN de pc zetten extern gaat meestal niet.

Ron

Laptop proberen op te starten met behulp van een bootable cd/dvd-rom met daarop bijvoorbeeld knoppix of ubcd4win(bootable windows-cd). Vervolgens daarmee een netwerkverbinding opzetten en data overzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan