Documenten uit een ander bestand koppelen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kleinestudent

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2008
Hallo mede-forumgebruikers,

Het is me al eens eerder gelukt, maar nu ben ik helaas vergeten hoe ik het destijds gedaan heb.
Ik ben bezig met een stage verslag, waarbij mijn docent alle hoofdstukken apart wil controleren:eek:. Vandaar heb ik al mijn hoofdstukken in een apart word bestand gemaakt.

Het is mij een paar weken geleden gelukt een koppeling te maken naar het hoofdbestand (lees het gehele verslag samengevoegd). Nu weet ik alleen niet meer hoe ik dit gedaan heb.

Het is de bedoeling dat het echt 1 op 1 gekoppeld is, dit wil zeggen dat ik als ik iets aanpas in een hoofdstuk dit ook aangepast word in het hoofdbestand. Ook de opmaak etc.

Het is me wel gelukt het als een object in te voegen, maar dit bedoel ik niet.Ook bestand-invoegen als koppeling heeft niet het gewenste effect.

De stukken die ik ingevoegd heb toen der tijd, zijn wel met een grijze achtergrond en als ik er met de rechtermuis op klik staat er gekoppeld document-object met als opties bewerken en openen van de koppeling.

Ik werk trouwens met word 2000

Alvast bedankt voor iedere reactie,

Met vriendelijk groet,
Robyn

Ik vermoed dat je gebruik hebt gemaakt van de functie Hoofd- en subdocumenten. Hiermee deel je een groot document op in verschillende delen, over het algemeen op basis van Kop 1. Vervolgens kun je in een apart deel aanpassingen maken, die uiteraard ook te zien zijn als je het document uitvouwt.

Zet hiervoor de optie Beeld, Overzicht aan, en je kunt aan de slag!

Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan