Documents and Settings niet meer te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

0scar

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2005
Tijdje geleden is windows erop nieuw opgezet door "mycom" omdat mobo was gecrashed.

Nu hebben ze mijn documenten. gekopieerd en op de nieuwe windows installatie geplopt.
Het mapje "oscar" waar mijn documenten instaan is hellaas nog gecodeerd door de oude windows installatie en deze is dus ook niet terug te vinden bij de Gebruikers.
Als ik de documenten probeer te openen komt er te staan. "D:/documents and settings/oscar is niet toegankelijk. Toegang geweigerd"

Bij eigenschappen staat weergegeven 0 kb schijfruimte maar aangezien mijn d: schijf 60 gb is en ik op de andere gebruiker maar 20 gb gebruik. is mijn schijf toch voor 40gb vol.
Er staat dus nog voor 20 gb in de map "oscar". Eerst had ik me erbij neergelegd dat ik de bestanden kwijt was maar aangezien het een hoop schijfruimte scheelt wil ik ze toch weer terug of eventueel kunnen verwijderen.

Heb de mycom bezig gezien met een programmaatje waarin ze de andere gebruikers hebben gedecodeerd van hun oude windows installatie alleen hebben ze mijn mapje vergeten. Iemand een link naar zo'n programmaatje.

Alvast Bedankt!

Een programmaatje hiervoor weet ik zo niet, maar is het niet mogelijk om op de map te klikken met rechts en dan de beveiliging aan te passen door eigenaar te worden van de map. Rechtermuisknop op de map klikken, kiezen voor eigenschappen, beveiliging geavanceerd en dan eigenaar. hier een nieuwe eigenaar toevoegen met administrator rechten.

Groetjes,
Neleke

Dit is hellaas niet mogelijk.

Alleen de opties. Algemeen,Delen, Aanpassen

Ga eens in de verkenner naar de menu-optie "Extra> Mapopties> Weergave"
Zoek nu naar de optie "Eenvoudig delen van bestanden gebruiken" en haal het vinkje dat hier staat weg. Controleer nu nog eens of er in de mapeigenschappen het tabblad " beveiliging" staat. Zo ja doe dan wat ik in mijn vorige bericht heb voorgesteld.

Groetjes,
Neleke

je moet de PC even in veilige modus opstarten, dan komt er ook een tabblad Beveiliging bij Algemeen,Delen, Aanpassen te staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan