Documents and settings opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat is zeker mooi ! De map was dusdanig versleuteld met Windows 7, dat Windows 7 nodig was om de map te openen. Het toewijzen van de juiste rechten was niet voldoende. Microsoft past zulke grappen veel vaker toe. Als er dan even een verschil is in Windows-versie, blokkeert de boel. Soms lukt het een slimme programmeur om met behulp van een debug-programma of iets dergelijks Windows om de tuin te leiden, zodat men zijn doel toch bereiken kan. Maar dan moet men wel heel precies weten waar de extra versleuteling zit!

Ondertussen heb ik een super-computer uit Amerika laten komen met haast ongekend hoge eigenschappen. Als ik die geïnstalleerd heb loopt alles weer als een trein, als het goed is! Maar ja, ik wil natuurlijk wel al mijn gegevens redden, die ik in de loop der jaren verzameld heb!

Dat is prima, Terrarabo! U had er ook van kunnen maken (en dat mag u natuurlijk alsnog doen): "Documents and Settings opent niet in oudere Windows-versie". Ik had hier een smiley (een rondje met een glimlach) aan toe willen voegen. Maar zelfs dat lukt niet met deze verouderde versie. Dit ligt niet aan de computer zelf, want met een andere XP-computer (die nog trager is dan deze!!) lukte de smiley ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan