Documents and settings

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skin de Kat

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Berichten
40
Hallo,

Ik heb XP Pro en heb dus een map "Documents and Settings".
Nu zitten daar weer drie mappen onder:
- All Users
- Default User
- Mijn Naam

En daar onder zitten weer een aantal dezelfde mappen.
Ik ben de enige die deze computer gebruikt dus vind dit eigenlijk overbodig. Sterker nog irritant. Als ik programma's installeer komt dit namelijk niet altijd onder de juiste map "Menu Start" terecht.

Is dit niet op te lossen? Met een of andere tweak of registersleutel?
 
Ja dat klopt, heb ik ook, maar ik ken geen manier om dat op te lossen. Ik zou ook de andere mappen niet verwijderen, grote kans dat dat instabiliteit met zich meebrengt.
Het enige wat je denk ik kan doen is om de zoveel tijd je startmenu opnieuw ordenen.

Klik met je rechtermuisknop op de startknop, en klik op Alle Gebruikers Weergeven.
Dan kom je in het startmenu van All Users. Natuurlijk kun je daar ook komen door naar c:\documents and settings\[gebruiker]\Menu Start te gaan. Dan is het een kwestie van verplaatsen.

Veel succes!
 
Dat is normaal, dit doet Windows namelijk standaard. De snelkoppelingen in de map Start Menu in de map All Users worden bij elke gebruiker weergegeven, de snelkoppelingen in de map van de gebruiker zelf ziet alleen die gebruiker.

Maar ik snap je probleem niet. Normaal gesproken kom je zo vaak toch niet in die map? In het Menu Start zelf wordt alles normaal gesproken wel goed weergegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan