Documten verdwenen en menu start leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanderkruijssen

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2007
Ik heb een serieus probleem.

Ik had laatst "shop to date" geinstalleerd, en wilde een nieuwe winkel maken .
Dit gebeurde in MIJN DOCUMENTEN toen ik dat deed vroeg het systeem of ik er zeker van was en dat het alle documenten in de onderliggende map zou overschrijven.

Ik zei JA en toen maakte het programma een nieuwe winkel.

Toen ik vervolgens naar mijn documenten ging waren al mijn documenten WEG. De mappen waarin ze stonden waren er nog wel maar er stond niets in. Helemaal niets.

Toen ging ik naar START en zag dat al mijn snelkoppelingen weg waren en de mappen met programma was ook leeg. Ik denk eigenlijk niet dat SHOP TO DATE dit heeft veroorzaakt. Ik heb trouwens ook een virusscanner van MCAFEE en ik had geen virus...

Wat is er gebeurd en hoe kan ik deze bestanden terug roepen? Het vreemde is dat ze niet in de prullebak zitten.

...Help...:(

Ook systeemherstel is weg, en als ik xp er weer opzet dat komt alles in start weer terug maar mijn docimenten zijn nog steeds leeg. Mediaplayer, bestanden overzetten enzo zijn ALLEMAAL WEG. dus systeem herstel is ook niet mogelijk. WAT IS ER IN GODESNAAM AAN DE HAND. Ik krijg hier een maagzweer van. Lekker hoor dit. Op pasen...

Ook heb ik geen idee waar al mijn documenten heen zijn. Er stond iets van 200 a 300 MB aan dingen in de map MIJN DOCUMENTEN. Van plaatjes tot documenten waarin in WACHTWOORDEN en GEBRUIKERNAMEN had genoteerd. Alles is weg. Maar waar is het heen? Is het niet soms ergens GECODEERD opgeslagen op de harde schijf? En als ze bij de politie allerlei bestanden terug kunnen halen die je hebt verwijderd, dan kan ik mijn documenten toch ook terug vinden? Is er niet ergens een (duister) plekje op je harddisk waar alles wordt opgeslagen wat UIT ZICH ZICHZELF is verqwijderd. Ik wil gewoon mijn documenten terug en ik wil weten waar ze heen zijn gegeaan. Of ze verzonden zijn ofzo...

Wie help mij door deze moeilijke dag heen...?:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

O ja,

en volgens mij staat mij bureaublad op slot. Ik kan e geen nieuwe pictogrammen meer plaatsen, en als ik naar internet explorer ga en een website toevoeg aan mijn favorieten en internet explorer afsluit en dan weer SHOP TO DATE open, vervolgens weer internet explorer open dan is die SNELKOPPELING WEG.

Ik word hier zo verdrietig van...:(

En dan dit ook nog eens...

Dit staat er in de DESKTOPFILE uit mijn documenten:

[DeleteOnCopy]
Owner=van der Kruijssen
Personalized=39
PersonalizedName=Mijn afbeeldingen
[.ShellClassInfo]
InfoTip=@Shell32.dll,-12688
IconFile=%SystemRoot%\System32\mydocs.dll
IconIndex=-101

Wat betekend dit?

Dat de bestanden gekopieerd zijn (WAARHEEN) en daar verwijderd zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan