.docx openen met office 2000 sr prof.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ceelaert

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Hallo,
Ik heb een windows 7 pc (home premium) en daar heb ik Office 2000 op.
Nu komen er steeds meer 2007 en office 2010-officebestanden binnen.
Om die te kunnen openen heb ik het comptabiliteitspakket van Microsoft gedownload en geïnstalleerd. Dit zou voldoende moeten zijn, echter ik heb ook via start-standaardprogramma's- een bestandstype of protocol aan een programma koppelen gewijzigd door daar aan te geven dat .docx geopend moet worden met MS Word.exe (2000) en dat gaat dus niet.
Het comptabiliteitspakket nog eens uitgevoerd maar dat helpt nu blijktbaar niet meer!
Volgens mij moet er i.p.v. MS Word, Microsoft Open XML Converter staan, maar die (plug-in?) kan ik niet vinden en dus daar niet aangeven.(moet je aangeven via bestandslocatie opzoeken)
Wie kan mij helpen??
CC:)

Ik betwijfel of het aan je gewijzigde instelling ligt. Download anders eens het gratis OpenOffice. Daarmee kun je prima de moderne documenten lezen en bewerken. Is daarnaast ook nog eens een stuk stabieler als office 2000.

Open office is een alternatief, echter ik zou toch eerswt willen proberen dit anders op te lossen. Dat moet mogelijk zijn!
CC

Die converter is volgens mij bedoeld om binnen Word een document te converteren. Dus eerst Word starten, en dan een docx openen. Dat werkt wel, neem ik aan?

Ik denk niet dat dat helpt, want het werkte ook altijd door het aanklikken van een bestand in een e-mail, echter....... wat bleek toen ik mijn pc zojuist aanzetten en liet controleren op updates voor windows (en office), er was een essentiële updat voor het "Compatibliteitspack office 2007; servicepack 3". Die geïnstalleerd en het probleem was voorbij!!
Toch bedankt voor de hulp.
Vr. groeten,
CC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan