Docx

Status
Niet open voor verdere reacties.

hagenbeek

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Als ik een tekst met words 2007 verzend dan kunnen sommige mensen deze niet openen.
Ze zeggen dat het er mee te maken kan hebben omdat er achter DOC ook nog een X staat.
De dokumenten die ik zelf krijg toegestuurd hebben dit inderdaad niet. Heeft iemand hier een antwoord op en een oplossing om deze X weg te krijgen?

BvD

Willem

Heel simpel. Ga naar het icoontje van Office links bovenin. Ga naar opslaan als. Letop niet klikken. Klik dan op "Word 97-2003 document". Wil je het voor altijd zo hebben ga dan naar het bekende Office icoontje ga vervolgens naar "opties voor word". (rechts onder in het scherm) Je krijgt nu een nieuw venster. Klik links op opslaan en stel weer in dat je het bestand wilt opslaan als: "Word 97-2003-Document.

Maar dan kan ik hem dus niet rechtstreeks verzenden.? In words op icoontje linksboven en dan verzenden of moet ik hem eerst opslaan?

Willem

Je moet hem opslaan in een word 97-2003 bestand. Maar ik denk als je hem insteld dat hij altijd in een 97-2003 verzend. maar dat moet je even testen.

Eerst even opslaan als .doc (Word 97-2003) wat jacobboersma aangeeft, en daarna pas verzenden.

edit: tegelijk gepost :)

Laatst bewerkt:
Met eerst opslaan is het al gelukt nu alleen kijken wat die doet als ik hem standaard zo instel.

Bedankt allemaal

Gr Willem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan