roeldahool
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 nov 2007
Hoi Pippeloi! 
situatie: ik heb een exceldocument die bomvol staat van de celverwijzingen.
Als ik in tabblad "uitvoer" op bijvoorbeeld cel A1 ga staan, dan lees ik:
probleempje: Ze doen het niet meer!! aaargh!
De formule staat nog in de cel maar het lijkt alsof de cel slaapt! hij laat nl. niks zien. Het werkblad staat op automatisch berekenen dus daar ligt het probleem niet. Als ik de formule aanklik zodat het typ-cursortje (vertikaal streepje) in de formulebalk verschijnt en ik vervolgens op enter druk dan werkt de formule in die cel opeens wel weer en geeft hij wel de waarde van cel invoer!A1 weer.
Je zou zeggen: doe dit dan bij elke cel met celverwijzing, maar daarvoor zijn het er echt te veel! Wie o wie kan mij helpen:thumb:

situatie: ik heb een exceldocument die bomvol staat van de celverwijzingen.
Als ik in tabblad "uitvoer" op bijvoorbeeld cel A1 ga staan, dan lees ik:
Code:
=IF(NOT(invoer!A1="");invoer!A1;"")
probleempje: Ze doen het niet meer!! aaargh!
De formule staat nog in de cel maar het lijkt alsof de cel slaapt! hij laat nl. niks zien. Het werkblad staat op automatisch berekenen dus daar ligt het probleem niet. Als ik de formule aanklik zodat het typ-cursortje (vertikaal streepje) in de formulebalk verschijnt en ik vervolgens op enter druk dan werkt de formule in die cel opeens wel weer en geeft hij wel de waarde van cel invoer!A1 weer.
Je zou zeggen: doe dit dan bij elke cel met celverwijzing, maar daarvoor zijn het er echt te veel! Wie o wie kan mij helpen:thumb:
Laatst bewerkt door een moderator: