dode muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beowulf

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Dag alen,

ik heb sinds twee weken een lap top met daarbij een optische muis (een Trust). Sinds vanmorgen echter is die muis zo dood als een pier. Er brandt niks en en er valt geen beweging in te krijgen. Wie weet raad?

Groeten, Beowulf

Is het een USB muis?
Kijk eens of de muis nog wel aangesloten zit in de computer.
Probeer anders ook eens een andere USB-aansluiting.

Geplaatst door Beowulf
Dag alen,

ik heb sinds twee weken een lap top met daarbij een optische muis (een Trust). Sinds vanmorgen echter is die muis zo dood als een pier. Er brandt niks en en er valt geen beweging in te krijgen. Wie weet raad?

Groeten, Beowulf

Heb je hem wel genoeg kaas gegeven?

:rolleyes::cool: sorry :D.

Wanneer het een PS2 muis is; heb je toevallig de muis eruit getrokken wanneer de laptop aanstond?

Ja het is een USB muis en een JS2 muis. Zou best kunnen dat ik de stick eruitgetrokken heb.
Ik heb de installatie inmidels ongedaan gemaakt en opnieuw geinstalleerd maar dat mocht het problem niet verhelpen.

Ik vind het ook raar dat er helemaal geen lichtje meer brandt onder mijn muis.

Groet, Beowulf

Probeer de muis eens in een andere computer.
Het kan zijn dat je kortsluiting hebt gemaakt, maar die kans lijkt mij minimaal(daardoor kan hij nog wel eens dood gaan.)

USB muis en een JS2 muis

Wat is het nou ?? USB of PS/2?

USB_Jack.jpg

USB

01kbd_ps2-box-l.jpg

PS/2

Geplaatst door killermenace
Het kan zijn dat je kortsluiting hebt gemaakt, maar die kans lijkt mij minimaal(daardoor kan hij nog wel eens dood gaan.)

Heb ik dus wel eens gehad namelijk..

O sorry! USB.
en ik heb de muis op een andere pc geprobeerd maar daar doet hij het ook niet

Twee weken oud dan gauw terug voor garantie want zo snel mag dat niet.

Mijn muis is ook dood, daarom doet mn printer het niet meer. En zeg nou niet dat mijn printer niets met mn muis te maken heeft................

(zie jpg)

Bijlagen

• clipboard01.jpg
    clipboard01.jpg
    64,9 KB · Weergaven: 29
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan