Dode pixel-garantie bij laptops

• Onderwerp starter Onderwerp starter DW23
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DW23

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2011
Het is mij opgevallen dat bijna alle laptopaanbieders ook een zgn. dode pixel-garantie aanbieden bij nieuwe laptops. Oftewel, mocht je scherm een dode pixel bevatten, dan mag je 'm omruilen. En deze regeling geldt dan weer niet voor luie pixels...

Is het waard om 30 tot 60 euro extra hier aan uit te geven? Hoe groot is bijvoorbeeld het risico? De aanschaf van een laptop is al hoog, en alles wat eigenlijk niet nodig is, houdt ik liever in m'n zak.

Is allemaal geld klopperij,volksverlakking,firma list en bedrog.
De kans dat je dode pixels hebt is nihiel.
En als je dan toch 1 dode pixel hebt zegt men dat ze daar de laptop niet voor omruilen.
Ik zou het niet doen.

En als je dan toch 1 dode pixel hebt zegt men dat ze daar de laptop niet voor omruilen.

Een klasgenoot had zijn net aangeschafte Macbook Pro uit de doos gehaald, en aangezet. Tot de grote verassing zat er al een dode pixel op het scherm. (En hij had ook die dode pixel garantie)

Applestore zei doodleuk dat er ongv. 5 dode pixels moesten zijn voor ze er wat aan konden doen. (En daar zit je dan, met een destijds €1400 euro laptop en een dode pixel in het midden van het scherm)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan