dode toets uk toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jasper M

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2008
Hallo

misschien dat deze vraag als eens is gesteld, mijn excuses hiervoor alvast dan.

Ik heb net een toetsenbord met een Engelse toetsen indeling aangeschaft, dus daarvoor heb ik ook bij de instellingen Nederlands - verenigt koninkrijk ingesteld. Maar nu doet de dode toets het niet meer. dus als ik op de (') toets druk krijg ik gelijk een '
mijn vraag is hoe kan ik nu een é maken?

even ter info zo ziet het toetsenbord eruit

foto0066q.jpg

die é in de tekst heb ik gewoon gemaakt door even een andere taal bij toetsenbord in te stellen, maar dit kan ik natuurlijk niet altijd blijven doen.

alvast bedankt

Je hebt toch gewoon een querty bord? Dan moet je "Verenigde Staten (Internationaal)" kiezen, in plaats van het Verenigd Koninkrijk.

nou, niet helemaal. Ik heb de foto wat uitvergroot, en zoals je ziet zijn er wat dingen anders dan bij een gewoon qwerty.

de " zit boven de 2 en de @ zit boven de ' . verder zitten er nog wat toetsen op een andere plaats

ik heb de foto wat vergroot zodat je het beter kan zien

foto0066g.jpg

druk eens CTRL+ALT+´
normaal komt ie dan instant te staan, misschien dat het bij jou dus omgedraaid is?

ALT codes werken meestal ook é is ALT+130

(dus ALT vasthouden en dan achtereenvolgend '1', '3' en '0' typen en dan ALT los laten)

TNX!

Was er al een tijdje naar op zoek! Dank je wel...

Dat ik daar niet aan heb gedacht *shame on me*

En daarmee kan dit topic nu voorzien worden van een slotje.Topic is uit maart 2010 en behoeft derhalve geen verdere reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan