Doelmap verkrijgen via lnk koppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanonymouss

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2011
Hallo allemaal,

Ik probeer de doel map vanuit de lnk koppeling te verkrijgen. Dit werkt alleen als ik een reference toevoeg (Microsoft Shell Controls And Automation) of (Microsoft Script control).

Nou wil ik graag dat ik de doelmap krijg zonder dat er een dll bestand wordt aangemaakt. (Anders moet ik een setup maken, vervelend voor gebruikers)

Is er geen andere manier om dit te doen ?

Alvast Bedankt Hanonymouss :thumb:

Nou wil ik graag dat ik de doelmap krijg zonder dat er een dll bestand wordt aangemaakt. (Anders moet ik een setup maken, vervelend voor gebruikers)

Nee hoor. Je kan toch je EXE-bestand inpakken samen met je DLL-bestanden?

Echt ? dat wist ik niet :eek:

Het zou zeer tof zijn als je me dat uitlegt hoe je dat kunt doen ?
:thumb:

@Edmoor: Bedankt voor de link mijn probleem is opgelost :thumb:

Dan heb ik nog wel een link voor je :)
Voor het installeren van software gebruik ik zelf het gratis Inno Setup.
Dat werkt prima en kun je zoveel bestanden installeren als er maar bij je programma horen.
Inno Setup kun je hier vinden:
http://www.jrsoftware.org/isinfo.php

@edmoor: nee hij wil juist géén setup :P

Ik bedoelde trouwens gewoon inpakken in een RAR/ZIP-bestand.

@Edmoor: Inno Setup heb ik al op mijn pc staan. Ik gebruik geen setup voor een kleine programma's

@JoZ1: Aaah ik dacht dat je iets anders bedoelde :) idd het kan ook

Ik heb een idee om een programma te maken dat hij alle bestanden download en opslaat in gebruikers appdata en daarna een snelkoppeling aanmaakt op het bureaublad. Zoiets als google chrome.

Heeft iemand een goede tutorial waar ik multiple bestanden kan downloaden (NIET VAN JEROEN DE PAUW op codeproject!) ik weet al hoe ik 1 bestand kan downloaden en opslaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan