• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Doelstellingen t.o.v. gerealiseerde omzet in percentages

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Hallo beste mensen!

Ik heb een overzicht waarbij inzichtelijk is:
- Wat de doelstelling is
- Wat de individuele score is
- Wat het totaal is

Tot zover heb ik een redelijk beeld.

Wat ik wil TOEVOEGEN in het hoofdmenu is als volgt:
- Een scoringspercentage uitgedrukt in percentages van de doelstelling.

Ik heb een excel document toegevoegd, kan iemand mij uit de brand helpen :thumb: :) ?

Bijlagen

Hallo Rene

Je ging een berekening doen uit een cel die steeds van waarde veranderd als je een andere naam selecteer daardoor kreeg je bij elke naam het hetzelfde percentage.

Ik heb een regel toegevoegd bij elke naam, hieruit gaat hij nu rekenen.

Groetjes Willem

Laatst bewerkt:
Het is niet helemaal wat ik bedoel helaas :confused:
Het werkt wel, alleen als ik dus productie TOEVOEG aan de werklui, dan wordt dat niet meegenomen in de berekening. Houdt in dat er niets bijgevoegd kan worden.

Ik wil dus iets waardoor hij dus kijkt naar NAAM accountmanager ipv een bepaalde kolom bij elkaar optellen.
Is daar iets mee te doen?

Je zou de regel die ik heb toegevoegd in een andere kolom kunnen plaatsen en dan kun je die hele kolom optellen

Willem

Je zou de regel die ik heb toegevoegd in een andere kolom kunnen plaatsen en dan kun je die hele kolom optellen

Willem

Klopt, alleen punt is dat dan de scores bij elkaar worden opgeteld van elkaar, terwijl ik de individuele scores wil hebben :(

De optelling was alleen gedaan voor wat reeds ingevuld was.
Hierbij een verbetering met een kleine verklaring.

Willem

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan