Dof geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterpetercool

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2009
Hallo ,

Ik heb sinds kort een microfoon gekocht en een afmixer MDR6 en de mic AKG Perception.
Maar wat mijn vraag is sinds kort geleden heeft een vriend van mij aan de instellingen gezeten.

Maar nu neemt hij heel erg dof op :(

En alsjeblieft laten jullie een weten hoe je de schuivers moetzetten want ik baal hier echt van.

Vriendelijke groet peter

Da's niet zo 1-2-3 te zeggen.. Als de witte draaiknoppen (boven de rode) op '12 uur' staan, dan staat de toonregeling (equalizer) goed. Dat is het eerste waaraan ik denk bij 'dof'. Het kan zijn dat de mic gesloopt is, door verkeerd aansluiten, maar dat is met deze apparatuur moeilijk. Hoe klinkt de microfoon via de koptelefoon van de Samson? De schakelaar erboven moet dan waarsch. op 'mix' staan.

http://www.activemusician.com/images/store/full/EM_MDR6.jpg

Nu heb ik enig idee hoe het zou kunnen komen ik heb wat lopen *****n met de tulp to jack aansluiting en nu heb ik perfect geluid alleen wat ik nu weer heb dat er ruis inkomt dus ik heb een track gemaakt en je hoort dat het een beetje ruist.

Zou het kunnen dat mijn tulp to jack kapot is ?
Ik ben nog van plan om op t nemen op een anderen computer even kijken of dat wel goed klinkt.

Maar ik word helemaal gek echt waar :(

Ik baal echt als een stekker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan