dok terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Britt89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Berichten
1
Hallo, hopelijk kan iemand me helpen:

Ik had namelijk bovenin een balkje (dit was op het bureaublad, maar als je ergens anders met je muis bovenin ging staan kwam die ook naar voren).
Hierin stonden dus verschillende mappen, met oa snelkoppelingen.. Ik was deze dus aan het reorganiseren tot ik per ongeluk op 'sluit dok' klikte..

En nu kan ik m dus niet meer vinden.. Weet iemand hoe ik deze balk terug kan krijgen??
Gr Britt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Herstarten

Als je herstart is je Docking Station er weer!
Of: CTRL+ALT+DELETE
Tab: Processen
explorer.exe
Rechtsklik: dit proces beëindigen
Tab: toepassingen
nieuwe taak
explorer.exe
enter of ok
 
Als je herstart is je Docking Station er weer!
Of: CTRL+ALT+DELETE
Tab: Processen
explorer.exe
Rechtsklik: dit proces beëindigen
Tab: toepassingen
nieuwe taak
explorer.exe
enter of ok

Dat gaat niet helpen. HIj heeft het over een Dock, en niet over de balk van Windows zelf.


@ TS,

Staat er in je start menu niet iets wat het dok laat starten? Heb je ook al herstart? Want ik neem aan dat je 'dock' opstart bij het starten van windows.
 
Dat gaat niet helpen. HIj heeft het over een Dock, en niet over de balk van Windows zelf.


@ TS,

Staat er in je start menu niet iets wat het dok laat starten? Heb je ook al herstart? Want ik neem aan dat je 'dock' opstart bij het starten van windows.

Als je goed leest zie je dat ik het heb over een DockingStation,Dock,RocketDock,Dockbalk whatever hoe je het noemt.
Ik bedoel in ieder geval niet Windows Taakbalk.
 
@Probleempjes

Zucht....je hebt gelijk,heb me vergist.
Ik bedoelde eigenlijk afmelden bij gebruikers en dan opnieuw aanmelden :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan