Gezocht: OneNote Expert..
Ik heb een probleem met het "dokken op bureaublad" bij het programma OneNote.
Ik gebruik dit programma om colleges (afbeeldingen/slides) uit Powerpoint over te nemen.
Voorheen kwamen beide programma's keurig naast elkaar te staan op één scherm (zoals het "dokken" bedoeld is).
Nu komen beide schermen onder elkaar te staan, hierbij zijn de afbeeldingen/slides nauwelijks meer te lezen.
Weet iemand hoe ik beide schermen weer naast elkaar kan zetten?
Ik zou graag een screenshot willen posten om het duidelijker weer te geven, via welke site kan ik dat het beste doen?
Bij voorbaat dank!!
Het gaat trouwens om een originele versie: Microsoft OneNote 2010.
En nee, ik heb geen flauw idee hoe ik of mijn computer het voor elkaar heeft gekregen..
Ik heb een probleem met het "dokken op bureaublad" bij het programma OneNote.
Ik gebruik dit programma om colleges (afbeeldingen/slides) uit Powerpoint over te nemen.
Voorheen kwamen beide programma's keurig naast elkaar te staan op één scherm (zoals het "dokken" bedoeld is).
Nu komen beide schermen onder elkaar te staan, hierbij zijn de afbeeldingen/slides nauwelijks meer te lezen.
Weet iemand hoe ik beide schermen weer naast elkaar kan zetten?
Ik zou graag een screenshot willen posten om het duidelijker weer te geven, via welke site kan ik dat het beste doen?
Bij voorbaat dank!!
Het gaat trouwens om een originele versie: Microsoft OneNote 2010.
En nee, ik heb geen flauw idee hoe ik of mijn computer het voor elkaar heeft gekregen..
Laatst bewerkt door een moderator: