Mindreaver
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 4 aug 2008
Door op een knopje te drukken wil ik een stukje HTML laten zien. Nu gebruik ik op m'n site een template systeem, waar ik paramaters moet assingen naar de template om ze te kunnen gebruiken.
Bijvoorbeeld:
Op deze manier assign ik $melding1 naar missie3a.tpl, zodat ik als volgt de parameter kan gebruiken: {melding1}.
Nu wil ik dus als er op een knopje gedrukt wordt, de melding laten zien. Dat wil ik doen als volgt:
Hiermee heb ik dus meerdere meldingen. Het probleem is alleen dat er met deze code niets gebeurd. Als ik het rijtje "{melding1}<br />{melding2}<br />{melding3}<br />{melding4}<br />{melding5}" vervang door gewone tekst, werkt het wel.
Mijn vraag is dus, hoe kan ik {melding#} gebruiken in die document.getElementByID... ?
Bijvoorbeeld:
Code:
if(iets = iets)
$melding1 = '<div class = "missie_stap_goed">Punt 1: Je bent minimaal Piciotto!</div>';
else
$melding1 = '<div class = "missie_stap_fout">Punt 1: Je bent minimaal Piciotto!</div>';
$tpl->assign("missie3a.melding1", $melding1);
Op deze manier assign ik $melding1 naar missie3a.tpl, zodat ik als volgt de parameter kan gebruiken: {melding1}.
Nu wil ik dus als er op een knopje gedrukt wordt, de melding laten zien. Dat wil ik doen als volgt:
Code:
<script language='Javascript' type='text/javascript'>
function ShowTips() {
document.getElementById('Tips').innerHTML = "{melding1}<br />{melding2}<br />{melding3}<br />{melding4}<br />{melding5}";
}
function HideTips()
{
document.getElementById('Tips').innerHTML = "";
}
</script>
<p id="Tips"></p>
<input type='button' onclick='ShowTips()' value='Show Tips' class='submit'>
<input type='button' onclick='HideTips()' value='Hide Tips' class='submit'>
Hiermee heb ik dus meerdere meldingen. Het probleem is alleen dat er met deze code niets gebeurd. Als ik het rijtje "{melding1}<br />{melding2}<br />{melding3}<br />{melding4}<br />{melding5}" vervang door gewone tekst, werkt het wel.
Mijn vraag is dus, hoe kan ik {melding#} gebruiken in die document.getElementByID... ?