Domein naam?? doet het nie

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal,

Heb ik 7 domein namen gekocht allemaal goed aangesloten met dns enz in het whm paneel doen ze het nu allemaal niet. Gister deed nog een van de 7 het maar nu geen van alle. Als ik op controle paneel klik komt er steeds te staan kan de pagina niet vinden.

Hoe kan ik mijn domein namen nou laten werken?

Greetzz York

Heb je van je hosting provider geen beschrijving gekregen. Anders even met hun bellen.

Wanneer heb je de dns zones aangemaakt?
Je bnet op de hoogte van de (max.) 48 uur voordat de dns is bijgewerkt bij de providers?

Geef eens een link naar 1 van je domeinen door, dan kijk ik eens wat ik uit kan vinden.

Mag ik vragen wat je aan support krijgt van je host? Het valt me op dat je namelijk zeer basic vragen stelt, die (aangezien je een resell pakket hebt) je eigenlijk bij je hoster hoort te vragen (imo). Ik vind het niet erg om allerlei suport vragen te beantwoorden (is leuk om te doen), en tenslotte is dit forum daar ook voor bedoeld. Misschien is het een idee om eens een host op te zoeken die je wel dit soort support biedt (en daar bedoel ik niet direct mezelf mee, maar meer in het algemeen)

Hoi,

Hieronder even wat linken die ik pas heb gekocht.

twq.nl
mailbag.nl
webbase.nl

Nee heb van hosting provider geen beschrijving gekregen zit wel bij het whm paneel zelf maar volgens dat zou ik dus alles goed gedaan moeten hebben.

Van die max 48 uur update nog nooit eerder van gehoort, maar ik denk dat het dan daaraan zou moeten liggen maar ze staan wel al op mijn naam.

Andere hosting provider zoeken nee ik vind dit prima ja soms laten ze misschien wat aan de support te over maar daar heb ik niet voor betaald. Ze zijn tot nu toe geen een keer uit de lucht geweest en daar betaal ik natuurlijk voor :)

Greetzz York

Geplaatst door York
Van die max 48 uur update nog nooit eerder van gehoort, maar ik denk dat het dan daaraan zou moeten liggen maar ze staan wel al op mijn naam.

Andere hosting provider zoeken nee ik vind dit prima ja soms laten ze misschien wat aan de support te over maar daar heb ik niet voor betaald. Ze zijn tot nu toe geen een keer uit de lucht geweest en daar betaal ik natuurlijk voor :)

Greetzz York
DNS update: http://www.hostwise.nl/hostwise.php?page=artikelen&id=38

Een kleine correctie: je krijgt waarvoor je betaalt. Als je geen of weinig support krijgt zou ik eens gaan nadenken. Aleen voor uptime betalen: dan zou ik als ik jou was niet verder gaan met je bedrijfs idee, want dan ga je van een hele koude kermis thuis komen.... ('t Is maar een advies van mij, maar toch :D )

Bedankt voor de link :thumb:

Het is natuurlijk wel goedkoper als ik meer voor de uptime betaal en klanten zullen dan minder snel gaan klagen. Ik moet ook denken aan men budget bedrag :D :cool: Maarre support moet er eigenlijk altijd wel bij zitten jah daar heb je gelijk in :)

Greetzz York

Geplaatst door York
klanten zullen dan minder snel gaan klagen.
Dit bedoelde ik met de "koude kermis": jij denkt dat klanten enkel klagen over uptime, maar neem van mij aan dat daar maar zeer weinig vragen/klachten/opmerkingen over komen.

Aha op die manier, eerst ga ik 1 jaar men eigen websites erop draaien en daarna hoop ik genoeg ervaring te hebben zodat ik geen suport meer nodig heb. :cool:

Greetzz York

:thumb:

Of je laat wat mensen gratis hosten, kan je een beetje uitvinden hoe het werkt. Klinkt gek, maar daardoor ontwikkel je ook een beetje je "ervaring".

Aha is ook een goed idee en dan nog een kleine banner ruimte voor sponsors, kan je toch nog je geld terug verdienen :D

Kan ik helaas niet doen dan heb ik te weinig ruimte voor men eigen website. :confused:

Greetzz York

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan