Domein naam verloopt automatisch??

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLspecial

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Berichten
1.546
Ik heb sinds november vorig jaar een .nl domein. Nu is er iemand die dit domein graag wil hebben, maar ik wil het niet kwijt ook al doe ik er op dit moment niks mee. Nu zegt die persoon dat het domein automatisch verloopt in november als ik niet verleng. Nu kan het bedrijf waar ik het domein geclaimd heb op dit moment niet bereiken, maar volgens mij verloopt zoiets niet automatisch maar wordt het juist automatisch verlengt. Wie heeft er gelijk?
 
als je gewoon betaalt voor het domein (misschien automatisch) dan zal het domein niet verlopen. je kunt er ook over denken om gewoon het domein te verkopen aan diegene.

misschien kun je er iets over vinden op: http://www.sidn.nl/
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door the mailman
als je gewoon betaalt voor het domein (misschien automatisch) dan zal het domein niet verlopen. je kunt er ook over denken om gewoon het domein te verkopen aan diegene.

misschien kun je er iets over vinden op: http://www.sidn.nl/

Ik heb geen automatische incasso voor dit domein als je dat bedoelt?
Verkoop hebben we het al eens over gehad, maar daar zijn we het niet over eens kunnen worden.
 
Ik ben er al uit, gewoon even de algemene voorwaarden doorlezen :D Maar toch bedankt :thumb:

4 Duur van de overeenkomst

4.1 Tenzij uitdrukkelijk anders voortvloeit uit de Algemene Voorwaarden of schriftelijk anders bepaald, wordt de Overeenkomst aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimum van twaalf (12) maanden.

4.2 Tenzij anders is bepaald in deze Algemene Voorwaarden, kan Afnemer een Overeenkomst niet tussentijds beëindigen.

4.3 De duur van een Overeenkomst voor een domeinnaam registratie is afhankelijk van de aangevraagde extensie.

4.4 Een Overeenkomst wordt na afloop van de in de Overeenkomst overeengekomen periode, steeds stilzwijgend verlengd voor een periode van één (1) maand, tenzij één van beide partijen de overeenkomst tenminste één maand voor het verstrijken van de overeengekomen periode per brief opzegt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan