Domein token code

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Wat moet je doen als je webhosting geen token code geeft van je domein naam omdat ze niet reageren op je berichten
wat ook word genoemd negeren tot er gebeld voor voor 1.50 per minuut + Evt kosten voor het gebruik van de mobielen telefoon.

mijn webhosting reageert nooit op vragen ik kan nu al 2 weken me ftp niet in ik wil dus verhuizen maar daar heb je een token code voor nodig die ik niet heb omdat me webhosting nooit reageert

Aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen waarin je hun 'hulp' als 'onvoldoende'/onbevredigend aangeeft en hen 14 dagen de tijd geeft om alsnog te reageren. Beschrijf ook kort wat voor probleem je hebt en wat je nu precies van hen verwacht. Zoiets verzenden kostte mij 7,50 euro bij PTT/TNT vorige maand.
Zet in de brief natuurlijk wel ook je e-mail adres, gewone adres, (mobiel) telefoonnummer etc.

Tijs.

Hoi eeyk,
Bij de sidn.nl (de baas van de .nl domeinnamen) kwam ik op de pagina "Veranderen van registrar" nog deze passage tegen:
  • Mocht uw oude registrar geen gehoor geven aan uw eerste verzoek om u het token aan te leveren, dan kunt u gebruik maken van een voorbeeldtekst om hem te sommeren alsnog het token te verstrekken.
En op de genoemde pagina staat ook een hele uitleg van hoe het in z'n werk gaat bij: "Problemen bij verhuizingen: Huidige registrar verstrekt token niet". D.w.z. zo werkt het bij een .nl domeinnaam; als het een andere is, kan je waarschijnlijk iets dergelijks proberen.

Succes!
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan