Domein zonder homepageruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Wie kan me tippen over een betrouwbare en goedkope domein-registratie. Ik wil een domeinnaam vastleggen (b.v. www.ingmardejong.nl), en die laten verwijzen naar mijn website (b.v. naar www.members.home.nl/ingmardejong). Ik heb dus bij dat bedrijf dat mijn naam registreert geen opslagruimte voor mijn website nodig. Wat ik wel handig zou vinden is dat alle e-mail naar een adres dat eindigt op @ingmardejong.nl, wordt doorgestuurd naar mijn huidige e-mailadres (naar ingmardejong@home.nl).

Alvast hartelijk bedankt voor je antwoord,

Ingmar

ik gebruik zelf www.dot.tk, die gebruiken alleen een heel klein popupje maar dan is het gratis. (ook betaald te krijgen, zonder popup).
Wat e-mail betreft, de vijf adressen die ze gratis bieden (---@---.tk) lijken me ruim genoeg.
Het adres dat je toegewezen krijgt is www.hierkomtjouwnaam.tk.
Verder kun je tot 3 gratis domeinen gebruiken op een useraccount. Ook dat lijkt me genoeg.

Bedankt Mels, voor je antwoord. Maar ik zoek wel een domein dat eindigt op "nl", dus ik zal er toch voor moeten betalen ... weet je daarvoor een goedkope oplossing?

zelfs dat kleine banner kan je wegkrijgen en gratis tk gebruiken. Is ergens een vinkje bij instellingen van je account voor. Kijk maar www.ivana.tk

Geplaatst door ivana
zelfs dat kleine banner kan je wegkrijgen en gratis tk gebruiken. Is ergens een vinkje bij instellingen van je account voor. Kijk maar www.ivana.tk

Idd, bij DotTK Linker Promo kun je 'No thanks' aanvinken en dan is je banner weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan