domein

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat bedoel ik ja, maar dan wil ik een domeinnaam via mijn computer opzetten. dus niet via iemand anders. en de webhost heb ik al opgezet.

voor zo ver ik weet moet het via een bedrijf. een host kan je wel via je eigen pc maken. maar dan moet je je pc altijd aan houden anders is hij niet toegankelijk

dat vind ik echt gemeen een bedrijf kan dat wel en ik niet. maarja is het dan mogelijk om gratis een domein te krijgen. het maakt niet uit dat er dan iets achter komt te staan. ik ken zelf wel zo'n bedrijf die dat gratis doet en dat je er dan iets achter krijgt, maar daar kan ik geen ip adres opgeven en de naam van de website is mijn ip adres

dat kan via www.no-ip.com
maak daar een www adres aan en laat dat uitkomen bij jouw website.

dat kan zeker, zoek maar eens op google op: gratis domein

een voorbeeld is dot.tk

je hebt vaak wel last van reclame op je website

dat kan inderdaad ook puppie, had ik even niet aan gedacht

bij dot tk kan je geen ip adres opgeven maar ik ben bezig met zoeken als ik niets vind zeg ik het wel

en mijn link al bekeken.
wel de free nemen.

sorry puppy toen je die link had gegeven dacht ik dat je er geen free kon nemen. en nu heb ik er al 1. ik heb hem via google gevonden, maar hij werkt niet 123. het duurt even voordat hij wordt geactiveerd. voor dde genen die dit topic lezen voor info op te doen of omdat ze zelf het probleem hebben: ik gebruik nu ne1.net. hij ondersteund gewoon een ip adres en je kan tussen verschillende dingen kiezen om erachter te zetten. ik heb r8.org.

serverthuis.nl is ook een gratis dienst en de DNS wijzigingen zijn daar super snel (voor een gratis diens iig)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan