domeinnaam aan een bestaand E-mail adres koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielslanser

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2006
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een prangende vraag waar ik niet uit kom.
Ik heb een geregistreerde domeinnaam. nu wil ik die domeinnaam koppelen aan mijn bestaande E-mail adres. Stel dat de domeinnaam die ik geregistreerd heb is: www.mijndomein.eu, dan wil ik in plaats van mijn oorspronkelijke E-mail adres van bijvoorbeeld pietke.puk@wanadoo.nl, p.puk@mijndomein.eu. Dus als mensen een E-mail versturen naar p.puk@mijndomein.eu moet ik de mail binnen krijgen in mijn oorspronkelijke mailbox van pietke.puk@wanadoo.nl.

Ik hoop dat het duidelijk is. Als er een oplossing komt ben ik erg blij, want ik kom er zelf niet uit.

Bij voorbaat dank.

Niels
 
Kan je dat niet instellen bij het instellingen/configuratiescherm van je domeinnaambedrijf?
 
Ik ben nergens een mogelijkheid tegengekomen om dat te doen. Zou het wel moeten kunnen dan (ik zit bij mijndomein.nl)?
 
Ik heb geen domein bij mijndomein.nl dus ik weet het niet precies maar mischien staat het onder de volgende instellinng: E-Mail forwarding of iets in die richting.
 
ook nog....

je kunt ook gebruik maken van een doorstuurservice van bijvoorbeeld TransIp; kost wel iets euro 5 per jaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan