Domeinnaam gekocht, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zlindeboom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2010
Goedendag.

Ik heb een gratis webpagina wat gehost is bij webs.com
Ik heb al eerder via dot.tk het doorgelinkt gekregen..
maar nu heb ik gister een domeinnaam gekocht bij hostnet.nl

Mijn vraag was; hoe link ik deze aan elkaar
Het gaat om de site bentealice.webs.com
En ik heb het domein bentealice.nl aangekocht.

Alvast bedankt,
X

ja dat kan ik, maar deze site heeft een eigen sitebuilder dus is het ontwerpen niet nodig.
ik zit alleen ermee om het dus te linken, en ik wil geen doorlink hebben, via mijn domeinregister. (dit kost nog eens 10 euro :( )

tsja, je moet ook altijd vantevoren even kijken of er niet ergens extra kosten verborgen zijn. Estra moeten betalen voor doorlinken en DNS beheer... achterbaks vind ik het. Normaal zouden er twee manieren zijn mensen via dat adres op je site te brengen. Een 301 redirect (kost 10,- €), mensen die dan het nieuwe adres intikken komen op je site met het oude adres terecht. het is beter om de nameserver instellingen te wijzigen zodat je site ook echt het nieuwe adres krijgt. Bij hostnet kost dat vijf euro*. Of webs.com daar ook ondersteuning voor biedt weet ik niet, dat moet je daar even vragen.

*http://www.hostnet.nl/domeinnamen/domein-doorlinken-dns-domeinnaam.php onderaan de pagina.

ik kan op webs.nl mijn domein ''transferren'' maar dat hoef ik niet, ik heb de keuze via hun een domein naam te kopen, en dat wil ik ook niet.
De enigste nameserver wat ik kan vinden via WhoIs, is de algemene van webs.com, en dus niet mijn subdomein.
Wat raden jullie aan, welke investering zal ik dan verder nemen, mijn domein doorlinken? (voor 10 euro extra per jaar, nu is het 3.50 per jaar EX. BTW) of heeft iemand nog een geniaal idee?:confused:

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan