Domeinnaam (+hosting)

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickGAE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Hallo allemaal,

Ik heb een website gemaakt op 000webhost en gebruik WP en PHPBB3.
Nu ben ik opzoek naar een domeinnaam en evt. een hosting.
Kan dit voor bannerruil?

Rick

Voor hosting / domeinnaam zijn hieronder een aantal opties:
- Versio
- Antagonist
- Yourhosting
- Hosting2Go
- en nog vele andere zijn er te vinden via Google

Wil je op Helpmij reclame maken voor je website door midden van een banjer, dan kun je het beste contact opnemen via deze pagina: http://www.helpmij.nl/contacts.php?page=grp18

Verplaatst naar Hosting (webruimte)

Reclame maken via Helpmij.nl is niet "even een banner ruil". ;)

Het gaat voornamelijk om de domeinnaam. Is dat gratis mogelijk? Of eenmalig voor 1 euro?
En wat webhosting betreft zoek ik hetzelfde.

voor eenmalig 1 euro zal je niet lukken, maar voor 4 euro p/j heb je al een .be of .nl domeinnaam incl. emailadressen

Vind ik beetje te duur per jaar...
Ik maak een website voor de lol, wil er verder niets mee verdienen ofzo..

dan kan je kijken naar .tk domeinen. Zover ik weet zijn deze nog steeds gratis. (Gaan geruchten dat dit gaat veranderen)
kijk maar eens: dot.tk

Laatst bewerkt door een moderator:
Het moet wel proffesioneel worden..

Laatst bewerkt door een moderator:
professioneel is niet gratis

Btw, excuses aan Crash: ik ben gewend de post waarop ik reageer te quoten. :o

Laatst bewerkt:
Je wil voor de lol een professionele website hosten met domeinnaam voor eenmalig maximaal 1 euro?
En hoe denk jij dat de hoster voor 1 euro per klant zijn servers met onderhoud en beveiliging in de lucht kan houden?

Snappen doe ik het nog steeds niet. :rolleyes:
lesMis.png

Ik ga voor de lol één keer per jaar naar één film.
  • Ik doe het zuinigjes aan: alleen de toegangsprijs, geen fris of popcorn in de pauze.
  • Dat kost me ruimschoots meer dan € 2,--.
  • Daar ben ik niet verbaasd over: voor lol moet betaald worden!
  • En daar heb ik dan voor: 185 minuten plezier.
ijsje.png

Voor de lol trakteer ik mezelf één keer per jaar op één ijsje.
  • Ik doe het zuinigjes aan: twee bolletjes, geen slagroom, geen spikkeltjes.
  • Dat kost me rond de € 2,10.
  • Daar ben ik niet verbaasd over: voor lol moet betaald worden!
  • En daar heb ik dan voor: 5 minuten plezier (op een koude dag: 7 minuten plezier).
wbol.png

Nu een website: voor de lol wil ik een heel jaar een website.
  • Moet wel professioneel zijn: geen verplichte reclame, gegarandeerde uptime van bijna 100%, ftp mogelijk, php en mysql er op, joomla, wordpress, drupal alvast voor-geïnstalleerd en andere gemakken.
  • Een website is een ding dat in principe voor alle mensen op de hele wereld met een internet-aansluiting beschikbaar is: zo ongeveer 2,5 miljard mensen.
  • O.K., website is in het Nederlands? Dan nog altijd beschikbaar voor 24 miljoen mensen (BE: 8,5 miljoen, NL: 15,5 miljoen).
  • Internet is er gedurende 365 dagen per jaar en 24 uur per dag.
  • Als ik een goede drukbezochte website maak, kan ik er ook nog mee verdienen (reclame-inkomsten).
  • Van mijn site heb ik per jaar geen 185 minuten plezier of 5 minuten plezier, maar (365x24=) 8.760 uur plezier.
En dat mag hoogstens € 1,- éénmalig + € 1,- per jaar kosten ??? :eek:
Daar ben ik wel verbaasd over!!!

Een domeinnaam is trouwens nooit éénmalig te koop: die gaan ook per jaar (of een aantal jaar tegelijk). De registratie moet van minuut tot minuut bijgehouden worden, en domeinnaam-servers moeten ook draaien: dat kan ook allemaal niet gratis.

Of is het een tikfout, en wordt € 2,- per maand bedoeld i.p.v. per jaar?
Dat zou beter in de buurt komen, want voor rond de € 25,- per jaar kan je al een eigen domeinnaam + hostingpakket hebben: met alle gemakken.
Voor wat er wereldwijd geleverd wordt vind ik dat spotgoedkoop! :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Een domeinnaam is trouwens nooit éénmalig te koop: die gaan ook per jaar (of een aantal jaar tegelijk).
Daar kan ik je niet helemaal gelijk in geven, het is mogelijk een domein te kopen. Hoe weet ik niet precies, maar dit is zeer prijzig en niet rendabel voor ons.

Of is het een tikfout, en wordt € 2,- per maand bedoeld i.p.v. per jaar?
Dat zou beter in de buurt komen, want voor rond de € 25,- per jaar kan je al een eigen domeinnaam + hostingpakket hebben: met alle gemakken.
Dit is zelfs al voor 9 euro per jaar te doen ;)

Gino

Tja, laat dat nu precies de reden zijn van de startvraag. :p
(hostzi.com is 1 v/d subdomeinen van 000webhost.com)

Hallo allemaal,

Ik heb een website gemaakt op 000webhost en gebruik WP en PHPBB3.
Nu ben ik opzoek naar een domeinnaam en evt. een hosting.
Kan dit voor bannerruil?

Rick

Er zijn hosting providers die soms willen investeren in dit soort projecten. Daarbij zul je wel vaak moeten aantonen dat je veel bezoekers op je site hebt. Daarbij is het dus van belang dat je over deze informatie beschikt. Dit kan met bijvoorbeeld Google Analytics.

Ga A.U.B. niet lopen spammen bij andere topics. Ik snap dat je een negatieve ervaring hebt maar dat betekend niet dat je moet gaan spammen.

@sentman: Lees dit bericht even door.

Wanneer je vindt dat iemand "spamt" dan licht je hiervoor het moderator-team in via de "Meld misbruik" knop, op die manier hoef je het niet als onnodige reactie achter te laten in een vraag van iemand anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan