domeinnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

sigi

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2001
Berichten
7
Ik heb bij Planet een homepage via budgethosting maar nu ben ik overgestapt naar een andere provider(Telebyte)en daar kan ik geen domeinnaam registreren omdat zij dat alleen voor bedrijven doen.Waar kan ik op een simpele manier een domeinnaam registreren en die door laten linken naar mijn site bij Telebyte???
Alvast bedankt..
Sigi
 
Bij www.deheeg.nl kun je als particulier ook een .nl domein registreren en dan kun je het parkeer pakket nemen dan heb je de mogelijkheid om ze door te sturen naar de webspace bij Telebyte.
 
Geplaatst door pcfixer
Bij www.deheeg.nl kun je als particulier ook een .nl domein registreren en dan kun je het parkeer pakket nemen dan heb je de mogelijkheid om ze door te sturen naar de webspace bij Telebyte.
Parkeer pakketten, redirect pakketten (of hoe ze ook mogen heten) kan je bijna bij elke host wel krijgen. Ook voor particulieren.

Overigens: ff een schopje naar internet--->hosting
 
Ja, nou ja ik noemde maar ff een voorbeeld. Bijna elke provider heeft ze wel idd. Maar als je zekerheid wilt kan ik deHeeg wel aanraden.
 
Hoeft toch niet ?...
Als hij die aanraadt zal het wel snor zitten zeker ? :D
 
Geplaatst door headout

Leg eens uit?

Hoezo "leg eens uit"? Ik heb gewoon goede ervaringen met deHeeg als hosting partner. Weliswaar niet met het parkeerpakket maar met een hoger pakket. Binnenkort (12 augustus om precies te zijn) stap ik daar wel op over omdat m'n site in ontwikkeling gaat (opnieuw) en dan heb ik die duurdere pakketten niet nodig, een simpel parkeer ding is genoeg omdat ik mijn domeinnaam wel wil behouden. Maar ik denk dat het ook daar wel goed mee komt aangezien deHeeg over het algemeen zeer gewaardeerd wordt. Zeker door mij.
 
Geplaatst door pcfixer


Hoezo "leg eens uit"?
Het leek erop dat zekerheid alleen bij Deheeg is te vinden. Tenminste, als ik je zin lees.

Ik begrijp dat je goede ervaring hebt met deheeg. Maar om even aan te geven:

http://www.deheeg.nl/producten.html
Parkeer domein de Heeg, incl domein, email, forwarding en btw: €62,94 per jaar

http://www.computools.be/
.nl registration/transfer : 13,50 EUR
Mini Site: Add 5 EUR to the domain name registration fees, and receive dns zone hosting + website "super" redirect. (Per year, excl. 21% VAT) (oftewel hetzelfde pakket als bij deheeg, minus email forwarding, maar dan €22,39 per jaar)

En hoe betrouwbaar is dit bedrijf: www.heupdysplasie.be
 
Ja, dat weet ik niet maar mijn ervaring is goedkoop = duurkoop. Ik heb ooit veel tramalant gehad met Digitalus (www.digitalus.nl) die bood voor extreem weinig hosting aan en -wist ik veel- ik ging daarmee akkoord. Nou rampen konden niet ophouden. Servers soms 3 dagen down, slechte service (slecht bereikbaar per telefoon, e-mails werden pas na 2 dagen beantwoord of zelfs niet) en als je van ze af wilt lukt dit nog niet, mijn eerste domeinnaam is nog steeds actief (www.nrg-hangout.nl). Ik ben er al zoooo vaak achteraan geweest. Nu kies ik liever voor de wat duurdere dan heb ik iig meer zekerheid dat het van goede kwaliteit is. Of ik moet er veel goede reacties van hebben gehoord.... :)
 
Hehe Digitalus :D Maar nu hebben we het over hosting, en we hadden het over forwarding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan