domeinnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc 05

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Berichten
227
Hoi...ik heb een webspace bij @home.

Verder heb ik bij @home ook een actieve webpagina.....maar wil naast deze mijn gratis domeinnaam gebruiken die ik bij dot.tk heb aangemaakt.


Mijn bedoeling is om b.v. http://www.me.dot.tk te gebruiken voor een geheel eigen website.


Wie kan mij hier mee helpen, welke tag kan ik dan invoeren en op welke plaats?


Mvg, Marc
 
als je je dot.tk naam openbaar maaktdan is dat voldoende.
of wil je via je home pagina door linken naar je dot.tk naam.
 
Hoi puppy

Ik weet er niet zo veel van...maar heb bij @home dus ook webspace en bij dot.tk dus niet.


Naar waar upload ik dan de internet pagina`s die ik via dot.tk wil laten zien?
 
als je pagina's wilt laten zien op je dot.tk site dan moet het daar naar ge-upload worden.
 
Dat kan juist niet zomaar....dot.tk.....bij dot.tk heb je alleen maar een domeinnaam....dez domeinnaam wil ik dus gebruiken voor mijn eigen website.
 
dan heb je maar de 25 Mb van @home tot je beschikking.
je wilt dus dot.tk laten linken naar je @home space.

Ik ken het domein dot.tk niet maar daar zal ongetwijfeld staan hoe je dat moet doen.
Maar voor 5 euro permaand heb je een eigen nl of eu naammet 75 Mb webspace.
en er zullen wel goedkopere zijn maar......
Ik heb ook @home maar voor mijn website heb ik een hoster genomen met een eigen naam en zonder reclame.
 
Hoi puppy,



dus je @home site wordt nu geopend met een andere url?


Hoe heb je dan de @home site gekoppeld aan deze hostingservice?
 
nee ik heb een domein naamgekocht met daarbij website en dit alles voor 5 euro per maand.
mijn home space gebruik ik niet.
dus bij mij zijn het echt twee verschillende.
 
ok even 1 ding rechtzetten:

@home geeft webspace (50mb) en een domein (members.home.nl/naam)

Dot.tk geeft alleen domein namen weg.
==================

Je meld je aan bij dot.tk en vult alles gewoon in, op een gegeven moment moet je een url in vullen. HIer vul je dan gewoon je @home adres in. Als je nu naar www.je-aangevraagde-domein.tk gaat krijg je je @home pagina te zien.
 
ok..bedankt puppy...ik wil namelijk zelf wel mijn eigen @home webspace behouden..en daar alleen de dot.tk link aan koppelen...dit staat verder niet goed omschreven bij dot.tk....alleen dat je door middel van dns. toevoegen, wat alleen maar werkt bij betaalde domein.

Aangezien ik een gratis naam heb kan dit dus bij mijn weten niet....maar dan heb je dus aan zo`n gratis domeinnaam niet echt veel.
 
oh, dan klopt mijn bericht niet meer. iK heb al een jaar geen .tk meer, dan is dit veranderd.
Voor minder dan 10 euro kan je alleen een domeinnaam kopen (.nl) en die linken naar je @home webruimte....
 
http://www.dot.tk/en/pageB00.html

How will it help me?

Using a short Dot TK domain name allows others to find your website more easily.
You can link your Dot TK domain name to any website, webpage, homepage, web profile, weblog,
blog, web gallery or image gallery. It doesn't matter.


Dus je maakt op je @home een nieuwe map aan, eerst op je computer natuurlijk, en dan ga je naar:
http://www.dot.tk/en/index.html
en vult de naam in van je @home stek, gevolgd door de mapnaam.

In deze map zit dus heel je site over bv kanariepietjes.

:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan