donald duck geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

barrry

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2002
hoi ik heb mijn computer net een week
met xp home er op waar ik nog niet erg in thuis bent
in het begin zat er goed geluid in ik heb losse boxen er naast staan maar ik weet niet waar ik aan gezeten heb maar als ik nu muziek in mijn media player afspeeld krijg ik wel muziek maar het is niet het geluid wat het moet wezen ik heb al de win amp opgehaald maar daar bij het zelfde en ik heb het daarna op mijn stereo aangesloten en over de boxen van mijn stereo ook het zelfde donald duck geluid
dat heb ik weer kaN IEMAND MIJ HELPEN

Controleer even in apparatenbeheer geen rare tekens staan bij besturing geluid video en spelletjes,een geel of rood tekentje.

Mocht dit wel zo zijn,even het mainboard cd,tje wat bij de pc geleverd is,en daar van de driver herinstalleren van de geluidskaart.

RE

DAT HAD IK AL GEDAAN MAAR DAAR IS ALLES GOED
HEB NOG WAT ANDEREN OPTIE,S

Ik ga er vanuit dat het geluid wel goed is,maar vervormd naar een "Donald Duck"stemmetje,en dat het niet happerd en krakt!

Heb je nog een bepaalt muziekproggie erop zitten buiten media player en winamp.

Kijk even of bij Geluidseffetenbeheer is configuratieschrem of je daar alles wel goed hebt staan.

Zij er misschien dingen is de beurt van de boxen die het kunnen veroorzaken een telefoontje of iets dergelijks.

RE

DAAR STAAT OOK ALLES GOED IK HEB GISTEREN ER EEN NIEUW SCHERM OP AAN GESLOTEN MISCHIEN ZIT HET DAAR IN

Video staat in principe los van Audio,mits je een beeldscherm hebt met boxen erin vast.

Wellicht is de oplossing,drivers geluidkaart verwijderen en computer opnieuw opstarten en weer installeren een optie.

ligt miscchien wel aan je boxen,probeer eens een ander setje.

Heb anders ook geen idee,want je geeft zelf aan dat alles goed staat:confused:

barry,
Zet de capslock eens uit dit schreeuwt zo.
Maar je zou ook een systeemherstel kunnen doen naar de dag van aankoop.

Maak je gebruik van een on-board geluidskaart of een losse?

Als het een on-board is zou je dan even het type moederbord willen noemen, misschien zijn er leden die hetzelfde moederbord hebben en dus ook dezelfde software.

re

hij doet het weer er zat bij mij een progama op van mijn
geluidskaart en die heb ik opnieuw geinstaleerd en daarna doet hij het weer goed bedankt jullie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan