Ik ben op zoek naar een soort dongel, of in ieder geval het 'plug-inbare internet', waarmee ik overal draadloos op internet kan, ik weet dat KNP hiervoor de dongel heeft. Maar nu moet ik 5 maanden op stage in Duitsland en wil ik daar natuurlijk graag internet hebben om in contact te blijven met Nederland, wat mobiel te duur en onhandig is. Ik ben niet zo bekend in dit genre en weet dus niet waar ik moet zoeken, en kwam op de KNP dongel uit, maar die kost schijnbaar 12,50 PER DAG in het buitenland, terwijl het in het binnenland 20 euro de maand is.
Ik wil dus weten of er goedkopere oplossingen zijn voor 'dongels' in het buitenland, of dat het slimmer is om achter een duitse dongel te gaan, en in dat geval, waar kan ik dan terecht. De snelheid van het apparaatje maakt niet zo heel veel uit, want alles is beter dan regelmatig naar een internetcafé te moeten daarzo.
Ik wil dus weten of er goedkopere oplossingen zijn voor 'dongels' in het buitenland, of dat het slimmer is om achter een duitse dongel te gaan, en in dat geval, waar kan ik dan terecht. De snelheid van het apparaatje maakt niet zo heel veel uit, want alles is beter dan regelmatig naar een internetcafé te moeten daarzo.