Dongel kpn 802 installeren op mijn PC windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierth

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2009
Ik heb een Laptop in de zomer met een 2 jaars abonnement van KPN mobielinternetten met een dongel 802 !
Nu wil ik graag die kpn dongel 802 ook op mijn Thuis PC windows xp zetten maar ik krijg het niet voor elkaar ik heb van alles al geprobeerd maar het lukt mij niet !
Er is dus geen cd bij en volgens de gegevens moet hij de software rechtstreeks zo installeren dat lukte wel op mijn Laptop !
Help wat moet ik doen om ook die mobiele internet van de KPN op mijn PC te zetten dat scheelt mij een abonnement bij de kabel van ziggo!??
Mijn PC is een microsoft WINDOWS XP HOME EDITION versie 2002 Sevice pack 2003 CPU 2.40 GHz Klok snelheid 2.49 GHz 192 MB COMPUTER Q MOTION !!
Graag een reactie
MVG
Sierth

Hoi,

Als ik het goed begrijp doet hij het eerste keer van zelf en zal voor een andere pc hier de software moeten downloaden.eigenlijk onlogisch maar zou het proberen
even bij software downloads kijken.
of heb je dat al geprobeert
Modag

Laatst bewerkt:
Het zou zonder meer moeten werken. De 1e keer wordt het automatisch vanaf het USB-modem (dongel) geïnstalleerd. Ik heb hem op meerdere laptops geïnstalleerd (ook automatisch), zonder problemen. Dus is het voor mij een raadsel dat het niet lukt. Krijg je geen foutmeldingen?
Verder moet je nog minimaal 50 MB beschikbare schijfruimte hebben.

Laatst bewerkt:
Dongel 802 KPN

Bedankt voor je reactie maar wat ik ook probeer hij doet het niet !
Wanneer ik de dongel in de PC doe geeft de PC aan dat hij het gaat installeren en wanneer het stopt verschijnt opeen het kladblok programma ! met een ingewikkelde tekst !
Ik heb het ook geprobeerd via een wizzard maar dat lukt ook niet !
Met mijn laptop dat is met Windows Vista was een fluitje van een cent!
Oke bedankt
sierth

Dongel 802 KPN

Nee ik krijg geen fout bericht maar wel eerst dat de installatie geinstalleerd gaat worden !
Maar als het stopt krijg ik ineens de site van kladblok net wat gegevens er op waar ik niet veel wijzer van wordt!
Oke bedankt
sierth

Is het een foutmelding die je in Kladblok zie? Zou je die dan willen kopieren en hier op het forum willen plakken?

Dongel 802

Ik krijg het( fout) bericht van kladblok niet naar de site plakken en kopieeren is voor mij nog even beter leren hoe dat moet !
Ik heb een email naar webmasterhelp.nl en heb verzonden daar wel een kopie kunnen mee gestuurd!
Ik weet niet of men dat naar u kan sturen!
mvg sierth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan