Donker scherm Medion dvd speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik heb sinds 3 jaar een medion dvd speler type 83598 met een extra scherm.
Deze hebben steeds perfect gewerkt tot ik deze vandaag aanzette en het hoofdscherm(waar de dvd in kan) alleen nog een heel donker beeld geeft.
Ik heb al terug naar fabrieksinstellingen gezet en de kleuren lichter maar zonder resultaat.

Heeft iemand een idee of dit nog op te lossen valt ?

Hallo

"Heeft iemand een idee of dit nog op te lossen valt ? "

De hamvraag zal vermoedelijk eerder zijn , of jij dit kunt oplossen...

Wat er volgens mij hier gaande is:

Is niet echt duidelijke in uw geleverde info , maar ....

Indien enkel het hoofddisplay donker is , en het 2e extra scherm wel korrekt werkt ???

Dien je het probleem te zoeken in het "baclight" systeem van het t.f.t. paneel.

Indien het lampje zelf defekt is ---> nieuw t.f.t. paneel met backlightlamp.

Meer voorkomend indien de backlight altijd op 100% heeft gestaan ---> defekte baclightinvertor.

Onderdelen voor dit toestel zijn echter schaars te verkrijgen.

Zeker niet nalaten om de primaire zekering op het invertorprintje te controleren (kan defekt zijn)

Indien al deze geleverde info voor u chinees is ... niet zelf aankomen , maar laten uitvoeren door iemand met de nodige ervaring.

Peter

Bedankt, heb mail gestuurd naar Medion. Blijkbaar had ik hem nog maar 2 jaar en is er 3 jaar garantie op.
Ben benieuwd.

Hallo

" Blijkbaar had ik hem nog maar 2 jaar en is er 3 jaar garantie op."

Zal zo goed als zeker geen probleem zijn ....

Hou ons op de hoogte.

Peter

Ik heb de speler 21/07 opgestuurd en kreeg vandaag een mail dat ze hem ontvangen hebben.
Hartelijk dank voor het toesturen van dit artikel 7" Port.Twin DVD-Player MD 83598 BE. Wij verzoeken u te bedenken dat de bewerkingstijd maximaal 15 werkdagen in beslag kan nemen. Natuurlijk proberen wij de behandeling zo snel mogelijkaf te sluiten. Zodra de status van uw opdracht zich heeft veranderd zullen wij hierover op de hoogte brengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan