ik zou graag het volgende systeempje upgraden(zie mijn systeem: het gaan over de athlon) het enigste waarom ik zou willen upgraden is dat doom 3 op normal wel redelijk gaat, maar als er enkele monsters afkomen begint het wel te schokken(hoewel ik het al een zeer goeie prestatie vindt van mijn systeem die zich denk ik wel in het zweet werkt
, bij taakbeheer komt cpu niet onder de 95 procent) een nieuw moederbord zie ik nog niet meteen zitten omdat het eiglijk maar voorlopig is, dus niet al te veel geld wil ik er aan hangen. ik denk dat naar 1 giga ram upgraden geen overbodige luxe is omdat hij tog wel voortdurend op de harde schijf zit te tokkelen. ook een cpu kan wel wenselijk zijn omdat die nooit onder de 95 procent komt. als er natuurlijk een nieuwe videokaart in komt zal die cpu niet meer zo zwaar belast worden(of niet?) dus dacht ik om videokaart en ramgeheugen up te graden. helaas weet ik niet of ik pci-express heb, wel dat ik agp 4x heb. voor ramgeheugen ga ik niet boven de 100 euro(liefst zo snel mogelijk voor dit moederbord) en videokaart niet boven de 200 euro. suggesties?(minstens geforce6 met 256 geheugen)