doom 3 introliedje

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
ik wilde vragen of jullie de map weten waarin het liedje staat dat je hoort als je in het begin menu van doom3 bent. of als je weet welk liedje het is zou ik graag de titel en artiest weten

alvast bedankt

Uh, sounds ofzo.. pff weet het niet meer maar weet wel dat het geen wave of mp3's zijn.. Maar ze zijn wel te rippen hoor. Heb doom op de pc gehad en heb met samples ervan een nummer gemaakt ( is te vinden op mijn website, genaamd doomed as hell :D )

Moet je dus ff geduld hebben,want moet hem even opnieuw installeren..

Kun je anders niet even een screenshot maken van de inhoud van de map, scheelt mij een hoop tijd?

hoe bedoel je? alleen een screenshot van de inhoud van de map sounds of van de map sounds met alle submappen erbij?

dat tweede kan ik niet aan voldoen want dan ben ik denk ik wel effe bezig :), ik heb zelf ook al in die map zitten neuzen maar ik kon niet opmaken waar die file nou stond ( ik heb natuurlijk die .pk4 files geunzipped zodat ik in de mappen kan kijken)

De map "musical", daar staat ie in. Doom3theme heet ie!

Ik was helemaal vergeten te kijken en had eigenlijk wel verwacht dat je het al gevonden had, maar zat muziek te maken en wat te rommelen met doom-geluiden tot ik hem zag staan :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan