doopboekje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

petert

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
beste mensen, graag uw hulp bij het volgende. ik heb in word een tekst gemaakt die gelezen gaat worden bij het dopen van onze dochter. nu wil ik graag een boekje hiervan maken en wil dan ook de tekst op het vel links en rechts hebben staan(zodat ik het kan vouwen en nieten om het daarna als boeje te gaan gebruiken) wie kan mij opweg helpen??
alvast hartelijk dank en groetjes Petert

ps. ik heb de tekst bijgevoegd isschien helpt dat.

Bijlagen

kun je wel dubbelzijdig printen?

Is niet perse nodig met bovenstaande handleiding, handmatig (virtueel) dubbelzijdig printen wordt ook in de handleiding beschreven.

Geplaatst door petert
beste mensen, graag uw hulp bij het volgende. ik heb in word een tekst gemaakt die gelezen gaat worden bij het dopen van onze dochter. nu wil ik graag een boekje hiervan maken en wil dan ook de tekst op het vel links en rechts hebben staan(zodat ik het kan vouwen en nieten om het daarna als boeje te gaan gebruiken) wie kan mij opweg helpen??
alvast hartelijk dank en groetjes Petert

ps. ik heb de tekst bijgevoegd isschien helpt dat.

En geluk gewenst met uw dochter. :thumb:

@pasja,
Ik kon toch niet weten dat jij gelijk met mij typt.:o

De posting was ook eigenlijk niet voor jou bedoeld, maar meer voor vraagsteller. (Ik had dezelfde typeminuut idd. gezien). Als vraagsteller (zonder die handleiding gelezen te hebben) zou zijn "geschrokken" van die print voorwaarde en niet meer door zou hebben gelezen, dan had 'ie een schitterende handleiding gemist.

mensen hartelijk dank voor de snelle service en zo gaat zeker lukken.

en dat het maar een mooi feestje mag worden.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan