door een onverwachte fout kunt u het bestand niet kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Hallo, Ik ben bezig met mijn geheugen van mn telefoon uit te breiden (32 naar 64 Gb) , ik heb alles kunnen kopiëren alleen lukt het niet om een stuk of 100 foto,s (van de 2000) te kopiëren. Hij geeft dan steeds een foutmelding (door een onverwachte fout kunt u het bestand niet kopieren, 0x80070750). Waarom willen deze foto,s niet?

Je bedoelt dat je een andere micro SD kaart erin wilt zetten? Want ik zou zo snel niet weten/begrijpen hoe je de interne opslag van je smartphone zou kunnen vergroten.
Is het inderdaad een SD kaart die je bedoelt, stop die dan eens, ipv. het via de telefoon te koppelen, in een geheugenkaartlezer die jouw type micro SD kaart aankan en open de geheugenkaart als map ("Mappen en bestanden weergeven" kiezen zodra je 'm er in gedaan hebt en het keuzemenu verschijnt).
Meestal staan filmpjes, foto's etc. in de DCIM map, maar je kunt natuurlijk ook gewoon zoeken op *.jpg

Als je de foto's gevonden hebt, probeer ze er dan (via Verkenner dus) vanaf te kopiëren. Kijk je bij dezelfde foto's wéér problemen, dan zou het kunnen zijn de SD kaart kapot is óf dat de bestandscorruptie heeft plaatsgevonden (die je mogelijk kunt laten repareren door Windows).

Tijs.

Niet echt mijn vak maar als ik jou was zal nu proberen Lock Hunter installeren ( zelf gebruik ik ook al jaaren ! ) en via die kan je misschien ondekken wat remt en/ of door wat je fotos niet kopieren kan :(

ScreenShot006.jpg

:( Sorry dnties ik was iets te lang buiten bezig ( hier comment vakje geopend was ) en wist ik niet dat jij hier ook bezig was :o

Laatst bewerkt:
@ROYONIX: Geeft niets. Wat jij beschreef heb ik ook regelmatig.

Tijs.

Haha, nee, kan jammer genoeg niet zo makkelijk mn geheugen uitbreiden, het gaat uiteraard om de opslag.
Ik deed het al via de verkenner, via de telefoon duurt jaren;-)
Ik heb dus al 80 % gekopieerd en zonder problemen, alleen een stuk of honderd jpeg bestanden kunnen niet gekopieerd worden door de foutmelding (ook een paar mp4 filmpjes) Waarom dus wel een paar duizend zelfde bestanden wel en een paar honderd niet, waar ligt dat aan?

Ik kan me niet voorstellen dat je de schijf kunt controleren op fouten vanuit Windows als je de SD-kaart via de telefoon beschikbaar stelt, maar je kunt het proberen.
Lukt dat niet, dan mijn methode van eerder gebruiken, want dat zou zéker moeten werken.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan