Door gebrand!

Status
Niet open voor verdere reacties.

grear2

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Hallo

Ik heb jaar geleden een pc gekocht maar vorige week starte ik me pc en opeens bleef me beeldscherm vast lopen en ruikte heel vaag verbrand lucht:(. Sind dien start me pc op met fans, cd-roms, hardschijf en branden lichtjes maar zonder beeld of bios pieps.

Ik heb nieuwe videokaart gekocht maar nog steeds geen beeld.
Ik heb de batterij van me bios 30 min eruit gehaald maar helpt niet ook heb ik alles eruit gehaald zoals cdroms, hardeschijfen en geluidskaart en geprobeert te starten maar hoor nog steeds geen pieps en zag nog steeds geen beeld.

Kan niemand mij helpen ik weet niet wat ik verder kan doen.
Groetjes Grear2

Welkom op Helpmij...:thumb:

Lijkt eerder een voedingsprobleem...
Als je een multimeter hebt kun je even op de aansluitstekker op het moederboard controleren of alle spanningen er zijn...

Door gebrand

Ik heb nieuwe voeding gekocht en er op gezet maar helpt nog steeds niet.

Heb je de computer compleet gekocht? Of alleen de onderdelen?
Je hebt namelijk garantie.

Door grbrand

Nee heb geen gerantie meer op niks ik had hem van een kennis gekocht:confused:

Nee heb geen gerantie meer op niks ik had hem van een kennis gekocht:confused:
Dus 2e hands? Of heeft de kennis de pc gebouwd met nieuwe artikelen?

Welk merk voeding had je? Dus je oude voeding.
Ik ben bang dat het een flutvoeding was, welke bij het kapot gaan gezellig de rest van je computer heeft meegenomen in zijn dood. Dat zeg ik natuurlijk niet met volledige zekerheid. Misschien is het inderdaad alleen je moederbord....

Heb je ook al geprobeerd zonder geheugen op te starten? Hierdoor zou je moederbord namelijk flink moeten gaan protesteren.

Door gebrand

Jaa het is 2e hands ik heb nu alle pc spullen zoals hardeschijf, videokaart, geluidskaart, dvd brander en geheugen verplaats in een oudere pc ze doen het allemaal helemaal geen problemen mee ( Effe afkloppen ).
Maar ik heb de pc die kapot is gebrobeert met niks op te straten het start maar je hoort alleen de fan draaien maar hoor geen bios niks.

Dus moederbord en/of processor kan het dan nog zijn. Dat sluit al een boel problemen uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan