• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Door klikken op cell Filteren in ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

geep1980

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Ik ben bezig om een overzicht te maken van hoevaak iemand gepaged is voor het werk.
D.m.v een aantal macro creeër ik een overzicht wat er ongeveer uit ziet zoals in dit excel bestand.

Wat ik nog graag zou willen als dat als je in tabblad Overview_Page op bijvoorbeeld cell E19 klikt hij naar het tabblad 2010 gaat en dan filtered op MARTIJN_GSM (zelfde rij alleen dan kolom A) en op de maand (April cel E19)

Is dit mogelijk?Bekijk bijlage Filter by klikken op cell.xlsx

als je de opzet iets wijzigt, zodat alle gegevens in 1 werkblad staan, ongeacht het jaartal, dan laat je daar een draaitabel op los die je net hetzelfde resultaat oplevert en als je dan op een cel in die draaitabel klikt, dan levert de draaitabel je alle nodige gegevens, zonder enige inspanning.

bedankt voor het antwoord. Ben blij dat ik de gegevens al zo heb kunnen splitsen zoals het nu is. Wordt lastig om dat weer helemaal om te gooien.

Is het misschien mogelijk om een macro te maken (in excel 2007) dat als je op een cell klikt hij informatie in een andere cell weg schrijft.

Er staan meerdere grafieken in het overzicht is het misschien mogelijk om als je op bijvoorbeeld Cell E19 klikt hij naar boven kijkt wat dan de eerste grafiek is die hij tegen komt.

ik laat die optie aan een derde vrijwilliger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan