Door klikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Wanneer ik een vraag stel op deze site en er is een antwoord dan krijg ik hiervan in O.ex . een bericht. Door de showtrhead ( zo heet dat geloof ik :o :o ) aan te klikken kan ik rechtstreeks naar het antwoord.
Nadat ik Hitmanpro gebruikt heb lukt dit niet meer.
Ik heb het vermoeden dat ik ergens bij geavanceerde internetopties een vakje moet aankruisen maar... ik weet niet meer de welke:o
Wie weet het?
Eflux

Dat is geen versie van Outlook, dat is een programma opzich.
Krijg je nog foutmeldingen of iets dergelijks?

Voer dit eens uit:
www.hitmanpro.nl/iefix.exe

Outlook 6
Heb voorgestelde exe uitgevoerd.
Heb nog geen verbetering gezien.
Om door te linken moet ik vanaf outlook 6 de link kopieren windows internet explorer en daar dan plakken. Dan lukt het wel.

Twee mogelijkheden:

Mogelijkheid 1.
Open Internet Explorer
Kies Extra - internet-opties - Klik op het tabblad "Programma" en klik op [Webinstellingen herstellen].

Mogelijkheid 2.

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ "regsvr32 urlmon.dll" en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klik je op OK.

Als het probleem dan nog niet is opgelost, dan herhaal je de stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Laatst bewerkt:
Twee mogelijkheden:

Mogelijkheid 1.
Open Internet Explorer
Kies Extra - internet-opties - Klik op het tabblad "Programma" en klik op [Webinstellingen herstellen].

Mogelijkheid 2.

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ "regsvr32 urlmon.dll" en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klik je op OK.

Als het probleem dan nog niet is opgelost, dan herhaal je de stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Heb eindelijk de tijd gevonden je suggestie uit te voeren... het is gelukt om weer door te klikken.
Bedankt voor de hulp,
Eflux

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan