Door kunnen typen "in een tabel" zonder dat die automatisch een regel overslaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darcling

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Ik wil de mogelijkheid krijgen in Word dat die door gaat typen zonder dat die automatisch een regel overslaat (hetzelfde als je de knop "ENTER" drukt)

Dit wil ik uitschakelen dat als je bij (bijvoorbeeld) het einde van de pagina bent met typen dat die niet automatisch "ENTER" doet en dat je dan gewoon kan doortypen.

Deze mogelijkheid ben ik nodig in een tabel zonder dat ie een enter namelijk doet IN de tabel.

Mvg,
Robin

Vraag niet duidelijk

Ik vrees dat veel mensen jouw vraag niet zullen begrijpen. Kun je het duidelijker uitleggen en misschien een voorbeeldje posten?

Ik vrees dat veel mensen jouw vraag niet zullen begrijpen. Kun je het duidelijker uitleggen en misschien een voorbeeldje posten?

Excuseer ik realiseerde me dit een beetje te laat.

Hier een screenshot met uitleg.
Zoals uitgelegd wil ik het het liefst op deze manier doen

screenshotword.jpg

Tja, da's moeilijk

Als je de kolombreedte niet wilt aanpassen, kun je m.i. alleen nog proberen of je door het kleiner maken van het lettertype de inhoud van de cel op 1 regel kunt krijgen. En dan is er nog de mogelijkheid om de marges in de cellen aan te passen.
Dat doe je door in de tabel te klikken met de rechtermuisknop en dan te kiezen voor:
Tabeleigenschappen - tabblad Tabel - Opties - en dan de standaardcelmarges aan te passen.
Als het dan nog niet lukt, moet je leren leven met celinhoud die over twee regels loopt.

Succes ermee. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan