door systeem gereserveerd (D:) 86,2 mb van 99,9 mb beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

hezzar

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2011
Hallo,

Ik heb zojuist windows 7 ultimate opnieuw geinstalleerd op mijn SSD.
En ik heb mijn 2e harde schijf geformatteerd, ook met de CD.
Maar nu heet mijn 2e harde schijf: "door systeem gereserveerd (D:) 86,2 mb van 99,9 mb beschikbaar".
Normaal is die 500 GB. Ik heb dus vast iets niet goed gedaan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt alvast.

Groetjes Jeroen

dan heeft hij ze mischien samen gevoegd want het zijn pattions dat is dus gewoon 1 harde schijf en die is in 2e gedeeld, en hoeveel geheugen heeft je eerste schijf is dat mischien meer geworden?

Nee mijn primaire hardeschijf is gelijk gebleven, die is 120 GB.
Ik maak geen gebruik van partitions. Ik heb gewoon 2 losse harde schijven.

Laatst bewerkt:
Ok, die 500 GB had geen volumenaam en ik heb die nu een volumenaam gegeven en nu heb ik dus die schijfruimte terug.
De door het systeem gereserveerde ruimte staat er nog wel. Ik heb nu 3 volumes (120 GB, 100 MB, 465 GB), maar dat moet dan maar als het geen kwaad kan. :)

je kan met die pattion manager volgens mij ook die 465 bij de eerste plakken,

als je die 465 gb schijf verkleinen en dan eenbeetje proberen te slepen met de 1e schijf en dan het daar bij zetten

let wel op dat het best moeilijk is om weer wat geheugen "bij" de 1e schijf te zetten, eraf halen gaat makkelijk maar erbijzetten dan moet je het balkje bij de 2e schijf
het van links naar rechts doen en dan bij de eerste erbij, dus het is best lastig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan