Door 't ontbreken van gegevens de formulier niet verzenden.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Schul
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Ik heb een website gemaakt in FrontPage 2003 waarin een formulier staat. Deze formulier werkt correct mmw. FormMail.pl (www.janschuling.nl)

Als in de formulier één of meerdere invulblokken niet zijn ingevuld, moet de formulier niet kunnen worden verzonden, tevens komt er dan een vermelding erover.

Tevergeefs heb ik op Google heb ik al bij diverse item gekeken. Mogelijk moet gebruik worden gemaakt van scripts, maar welke? Zijn er scripts te vinden? Onder wat voor item moet ik dan zoeken.
Wie kan mij daarbij op het goede spoor zetten?

bvd Jan

Laatst bewerkt:
Verplichte velden in een HTML formulier

Ik heb een website gemaakt in FrontPage 2003 waarin een formulier staat. Deze formulier werkt correct mmw. FormMail.pl (www.janschuling.nl)
Als in de formulier één of meerdere invulblokken niet zijn ingevuld, moet de formulier niet...........
.................Mogelijk moet gebruik worden gemaakt van scripts, maar welke? Zijn er scripts te vinden? .........
bvd Jan

Ik heb wat verder gezocht en het blijkt te gaan om verplichte velden in mijn HTML formulier.
Als deze velden niet worden ingevuld moet er een (fout)melding komen bij het verzenden. Alsnog kunnen dan de velden worden ingevuld.
Ik heb een code gevonden <input type="hidden" name="required" value="email"> gevonden maar ik kan daar niets mee.
Wie kan mij verder helpen?

bvd Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan