door update-monitor failure

Status
Niet open voor verdere reacties.

guku116

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2007
Berichten
16
ok dus dit is wat er gebeurt is.

men pc heeft nieuwe een service pack gedownload en was aan het installeren of all geinstalleerd zonder dat ik het wist want het lag van beneden.

dus terwijl hij dat was aan het doen was ik bezig met mijn tv in te plugge als 2de monitor want kwouw een film zien dus kdee alle kabels derin. en dee de kabel van de orginele monitor deruit dus ja zonder niks speciaal te doen.. ik dee die schroeve uit en trok hem deruit terwijl alles nog aan het werke was. dus ja. ik dee tv aan en zag dat ik geen beeld had. dus ik een illegal shutdown. dus terwijl hij die service pack aant installere was of all geinstalleerd was. kdee het zag. zag nog steeds geen beeld. ok dan wast all 10 uur snachts dan zij ik ok tis all telaat voor een film. dus dee ik alle kabels deruit van de tv scherm(LCD flatscreen tv) en dee ik die de kabels me de schroeve van mijn pc monitor erin. ik dee de pc aan. windows laad op ik krijg die boot screen van windows en dan ineens. black screen.. men monitor zoekt en vindt niks.maar als ik in safe mode opstart dan werkt het well.. dus ik denk dat het iets aan de besturings systeem is. in safe mode start het op en doet de monitor niks laat gwn alles zien. als ik normal mode opstart krijg ik boot screen en dan ineens. black screen.. en men monitor laat zien dat hij aant zoeke is. en vindt niks. dus in safe mode werkt em maar in normal mode.. niks.

hoop dat iemand mij kan helpen.

mvg Geri

(ps:ben vanaf een pc van een vriend aan het posten.)
 
Mogelijk los je het probleem snel op oor een systeemherstel te doen naar een punt voor de update.

mvg leo
 
de probleem is dat ik in normal mode moet zijn om systeem herstel aan te doen. in safemode zegt het me, please go into normal mode and put on system recovery. en ik kan ni in normal mode.
 
Systeem herstel normaal gesproken wel in de veilge modus.
Als dit niet lukt kun je proberen in configuratiescherm > software te kijken of de laatste update daar zichtbaar is (vinkje zetten bij updates weergeven) en deze dan te verwijderen.
Ook kun je daar de drivers van de videeokaart deinstalleren, of de kaart in apparaat beheer uit schakelen.
Mogelijk dat daar de oorzaak zit.
Zie je uitroep of vraagtekens in apparaat beheer?
 
waar moet in heengaan na dat ik in de configuratie scherm ben? ik heb een pc in het engels btw.
 
ok ik ben windows XP Service Pack 3 aan het uninstalleren. en het hangt vast op zo INspecting Cureent Configuration.

oh ja ik herriner me een beetje nog van gistere gisteren voordat ik de orginele monitor deruit dee dee ik de tv derin en speelde ik een beetje met de settings van Nvidia Nview Desktop Manager want men pc wouw de tv niet vinden en ik speelde met de settings een beetje.
 
Laatst bewerkt:
nee werkt nog steeds niet. zelfs dat sp3 deruit is.. zo vervelend eh kdee toch niks dat de pc zo kapot kan maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan