• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Door uploaden in dropbox valt tekst deels weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

NellievandenBerg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2017
Berichten
1
Bij het uploaden van een excel bestand in dropbox, is niet alle tekst meer zichtbaar.
Van sommige regels worden alleen de eerste woorden zichtbaar, van andere de hele zin (die in de linker cel allemaal links uitgelijnd staan).
Het probleem is uiteraard de verdwenen tekst. Al gecheckt dat in de 2e cel ernaast niets staat.

Wie weet waar dit door komt, hoe dit opgelost kan worden?

alvast hartelijk dank voor je reactie.

mvr.gr. N
 
Hallo Nellie, welkom op help mij:

En als je het excel document leest op je computer, dus buiten Dropbox om. Hoe ziet het er dan uit.

Wat moet ik doen als ik de Office Mobile-app voor iOS heb, maar er geen Dropbox-bestanden in kan openen?

Om de integratie van Dropbox met Microsoft Office te kunnen gebruiken, moet je de nieuwste versie van de Microsoft Office voor iOS-apps downloaden. De Office Mobile-app en oudere versies van de Microsoft Word-, Excel- en PowerPoint-apps zijn niet voorzien van deze integratie met Dropbox.

Probeer hier verder je weg in te vinden.

https://www.dropbox.com/nl_NL/help/7037

Laat weten of het lukt. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan