• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

door voeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjoljok

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2010
Hallo,
kan zijn dat de titel wat verkeerd is gekozen.
Is het soms mogelijk om wat in kolom C 3 tot 66 staat over te brengen naar meerdere bladen?
Bv: c3 naar C10 op maandag, C3 op C10 Dinsdag enz....
Bv: C4 naar C11 op maandag, C4 op C10 Dinsdag enz....
Nu doe ik dat via =Maandag!C3 maar als ik dat voor 70 bladen en ben dan bang als ik eentje vergeet of in de verkeerde kolom zet....
kan jammer genoeg geen vb posten omdat ik nog niet uit ben hoe het er uiteindelijk gaat uitzien.
Alvast bedankt.

kan zijn dat de titel wat verkeerd is gekozen.
Niet als je brood over hebt en langs de vijver eendjes zoekt :). Maar als de celverwijzingen steeds hetzelfde zijn, dan kun je met een lus i.c.m. de Sheets collection wel alle sheets doorlopen en de formule of waarde plakken. Maar ik zou zeggen: maak toch even een voorbeeldje, want de code is redelijk algemeen, en die kun je dan best wel verbouwen naar de definitieve versie.

misschien heb je hier iets aan:
als je het volgende bald wil maken doe dat dan door in blad 2 of 1 te gaan staan .
klik met je rechter muisklop onderin de bladwijzer .
kies voor verplaatsen of kopiëren ...
vink kopiëren aan en druk op ok.
veranderde naam in 3.
dan moeten de formules van zelf werken.(voor week 3)

Bijlagen

misschien heb je hier iets aan:
als je het volgende bald wil maken doe dat dan door in blad 2 of 1 te gaan staan .
klik met je rechter muisklop onderin de bladwijzer .
kies voor verplaatsen of kopiëren ...
vink kopiëren aan en druk op ok.
veranderde naam in 3.
dan moeten de formules van zelf werken.(voor week 3)
Zal ik eens proberen. Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan