doorklicken

Status
Niet open voor verdere reacties.

whatnames

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Berichten
99
Als ik in configuratiescherm in Vista een map aanklick, krijg ik die niet geopend in een nieuw venster. Weliswaar staat er een verwijzing op de taakbalk maar die is niet te openen. Ik moet dan eerst het aktuele venster van configuratiescherm sluiten en pas daarna kom ik in het nieuwe venster. Mijn wens is dat alle klicks openen in een nieuw venster. Ben al de hele middag aan het zoeken in helponderwerpen en in google maar kom er niet uit. Wie helpt mij uit de brand? Overigens lukt het wel bij het browsen.

groeten
 
IK neem aan dat je dit al geprobeerd hebt:
Klik op het tabblad Algemeen en klik op Elke map in eigen venster openen. (Als elke nieuwe map het vorige mapvenster moet vervangen, klikt u op Elke map in hetzelfde venster openen.)
 
Ik denk dat er iets in het register fout staat maar ik heb geen idee waar te zoeken. Als er een verwijzing op de taakbalk staat, krijg je dan met rechtsklikken geen menu met een aantal opties?
Werkt openen in hetzelfde venster wel goed?
Heb je in mapopties "Standaard instelingen herstellen" geprobeerd?
 
Het command sfc /scannow zou ook misschien kunnen helpen ;)
 
Bedankt voor jullie reakties, maar ook dit heeft niet het gewenste resultaat. Graag nog andere ideeen iemand?
 
Snelle scan. Staan er nog dingen in het log die niet gerepareerd konden worden?
 
Er kwamen geen meldingen !

De vraag was wat er in het log staat.
Als dit een antwoord is op vragen naar informatie "Bedankt voor jullie reakties, maar ook dit heeft niet het gewenste resultaat" dan zul je niet snel tot een oplossing komen.
 
Ik vind jouw reaktie eerlijk gezegd wat heet gebakerd. Wat moet ik meer zeggen dan dat de log geen foutmeldingen gaf?
 
Eigen bericht: helaas komt er geen reaktie meer op mijn helpvraag. Ik sluit hierbij de topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan