doorklik probleem pffff

Status
Niet open voor verdere reacties.

Els v.d.Meer

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2005
Berichten
5
Beste helpers,

Ik heb een probleem waar ik echt doodziek van word en dat is het volgende:

Ik ben op een internetsite b.v. de laatste nieuwe van de www.21minuten.nl en kan alles lezen en aanklikken maar als ik de vragen wil beantwoorden dus ga naar de vragen, dan krijg ik de melding fout op pagina met z'n gele gevarendriehoek.
Heb dit ook als ik b.v. op een site van een makelaar zit en dan de foto's van de huizen wil zien.....en op sommige site's kan ik wel alles zien en doorklikken.

Microsoft weet het niet, mijn provider ook niet, ik heb geen systeeminstellingen gewijzigd en heb windows XP software.

Een verzoekje ? Als iemand een oplossing weet schrijf dit dan in normaal nederlands hahaha anders begrijp ik de oplossing niet.....niet omdat ik dom ben maar waarom werkt het niet gewoon ??

De bedenker van de oplossing stuur ik een leuk presentje........hartelijk dank alvast.
 
probleem niet opgelost

Ik heb geen NIS van symatec en wat is NIS?

Verder heb ik onder het menu extra, en vervolgens bij internetopties geen gedeelte gevonden met 'tijdelijke internet bestanden".

Dus probleem bestaat nog altijd.

:(
 
NIS=Norton Internet Security=Antivirus en firewall ineen. Die zal je dan niet draaien. Heb je wel een firewall en zo ja welke? Geef die url eens van die makelaarssite, kan ik (en anderen) zien of deze goed te zien is. Overigens heb ik geen problemen met http://www.21minuten.nl/
Verder heb ik onder het menu extra, en vervolgens bij internetopties geen gedeelte gevonden met 'tijdelijke internet bestanden".
Zo ziet dat er uit:
attachment.php
 

Bijlagen

  • internetopties.jpg
    internetopties.jpg
    54,3 KB · Weergaven: 175
Laatst bewerkt:
Ja ik heb windows firewall en AVG anti-virus programma,
de url van die makelaar is www.spalandmakelaars.nl, ik
kan daar alles doen behalve de kleine foto's bekijken dan krijg ik een foutmelding op de pagina.

Dit probleem heb ik dus bij div.sites.

Verder heb ik nu wel in het menu extra de tijdelijke internet bestanden verwijderd maar probleem niet opgelost.

Op www.21minuten.nl kan ik wel o.a. de foto's met beschrijvingen ontvangen maar bij 'start de vragenlijst' krijg ik weer die fout en kom niet verder.
 
Mmm, vreemd wel, kijk ook dit even na: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes met OK.

Die firewall van XP is niet echt optimaal, uitgaand verkeer wordt niet gecontroleerd. Verder al eens laten scannen op virussen? (ook de beste AV laat wel eens wat door) Kan hier, online-scan: HouseCall Ook kan je last hebben van spyware. Scan eens met met Ad-aware SE en/of Spybot S&D: Downloads+Uitleg > *klik*
 
nieuw bericht

hmmmm vreemd ja zeg dat wel.
Ik heb alles weer gedaan...maar probleem bestaat nog steeds.
Tevens geen virussen aangetroffen.... de online scan via houseCall is niet gelukt.. ik had het geinstalleerd maar kan het nu in mijn 'deze computer'niet meer vinden.
Ik ben hier ook niet echt goed in...maar heb volgens mij geen virus, spyware of ander probleem. Wat nu wel vreemd is dat ik vanaf mijn e.mail niet meer kan doorlikken naar deze site met mijn gegevens.

Wordt moeilijk geloof ik......
Maar toch bedankt voor de hulp tot zover.
 
Nog even een vraagje voordat ik ga afsluiten...ik geloof dat ik dit niet kan oplossen zelfs niet met jullie hulp omdat tot nu toe niemand mij kan helpen, wat ik eigenlijk nodig heb is iemand die gewoon achter mijn computer komt zitten en een goede beveiliging installeerd en dit probleem kan oplossen, ik ben bang dat ik nu dingen ga doen waardoor ik nog verder in de problemen kom.
Ook mijn mail werkt nu opeens niet meer goed...en dat was altijd in orde.
Dus mijn vraag is: kennen jullie een bedrijf wat mij kan helpen ?

Groet
Els.
 
Wat betreft niet meer kunnen doorlinken vanuit je Emailprogramma, dit is meestal de oplossing: aanvinken (staat onderaan) 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is,' in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen en klik op OK.

Die onlinescan doet dat zelf (je hoeft dus niks op je pc te zoeken) nadat er wat bestandjes op je pc zijn gezet.

In sommige gevallen is het meer praktisch iemand met ervaring te vragen jouw pc na te kijken. Vaak hebben buurthuizen/vrijwilligers-centrales/hobbyclubs wel mensen achter de hand die dat graag willen doen.

Ik kan je mogelijk nog doorverwijzen naar www.antispywareoffensief.nl eerst (gratis) registrereren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan