doorklikken in een e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

denooy

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Als ik een e-mail krijg van b.v. de knmv, dan kan ik klikken op een 'lees verder' link tot aan kramp in m'n vingers...Hij doet niks.
Dit is zomaar ontstaan....en is heel irritant, ik kan dus geen links meer aanklikken!
Weet iemand de oorzaak en ook dan een oplossing om dit weer aan de gang te krijgen?

Piet de Nooy.

Welk programma gebruik je. Heb je outlook Of?

Anders deze voor outlook. Klik

Let op alleen voor
Microsoft Outlook 2010
Microsoft Office Outlook 2007
Microsoft Office Outlook 2003
Microsoft Outlook 2002 Standard Edition

ik heb Outlook Express van recente datum, trouwens dit euvel, ontdekte ik net, bestaat niet als ik via webmail van tele2 de mail bekijk...dan kan ik wel aanklikken en gebeurt er wat..gelukkig... Maar standaard gebruik ik altijd Outlook Express en dat werkte tot voor een paar dagen geleden.

Deze proberen.

Ga naar start dan naar uitvoeren je geeft de opdracht REGSVR32 URLMON.DLL Vervolgens druk je op enter.

Start nu Internet Explorer op en ga naar extra en dan internet opties.

Op het tabblad Programma's, klik je op de knop Webinstellingen herstellen. Lost dit het probleem op.

Oef...wat een gedoe...... de uitvoering in 'uitvoeren' is geslaagd, kreeg ik te zien, maar.......ik heb geen 'webinstellingen herstellen'op het tabblad Programma's.....
Wat nu ? volgens mij weet je hier wel weer wat op.....hoop ik
alvast bedankt.

Piet de Nooy.

Hallo Piet. Inderdaad pffff.... Welke internet explorer heb je. Ik zie dat je XP hebt.

Doe het zo om erachter te komen.

In Internet Explorer Klik op Help (eventueel de Alt-toets indrukken om de menu-balk te zien) - (Lees daar) Over Internet Explorer:

Dan krijg je te zien welke IE je hebt en wellicht ook een 32 bits of 64 bits. Wellicht is er voor iedere IE ( of IE 6 of 7 of 8) weer een andere oplossing. Nee, je wordt er niet goed van. :(

Het is gedaan....alles werkt weer als vroeger..
Wat was er nu aan de hand?
Ik had onlangs IE 8 gedownload en ge-update en sind die tijd wa ser storing met de Hyperlinks.
Gewoon IE 8 er weer afgehaald en dan komt IE 7 gewoon weer tevoorschijn en werkt alles weer perfect.

Bedankt voor de medewerker en het opgang helpen met de oplossing.

Piet de Nooy.

Oke, Piet dus de IE 7 geweldig dat het is opgelost. Jij ook bedankt. Groet Manamana. :thumb:

Zet je a.u.b. de vraag als opgelost in je eerste bericht. Thanks. Dan hebben anderen hier ook wat aan. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan